Hallo,
Op het werk willen wij d.m.v. een Excel bestand het werk structureren. Helaas komen we aan 1 ding niet uit.
Hiervoor heb ik al verschillende dingen geprobeerd en ook op forums gekeken, maar tevergeefs.
Het is de bedoeling dat wanneer een opdracht niet binnen 5 dagen binnen is, deze rood gemarkeerd wordt. Dit staat dan in combinatie met de datum van de aanvraag.
Ik heb het geprobeerd via voorwaardelijke opmaak, maar dit lukt alleen voor 1 cel. Wanneer je het dan doortrekt, behoudt Excel de gegevens in A2.
Dus kort gezegd: wanneer opdracht binnen niet binnen 5 dagen t.o.v. de aanvraag binnen is, moet de datum van opdracht binnen rood gemarkeerd worden.
Hieronder een voorbeeldje:

Alvast bedankt voor de moeite!
Op het werk willen wij d.m.v. een Excel bestand het werk structureren. Helaas komen we aan 1 ding niet uit.
Hiervoor heb ik al verschillende dingen geprobeerd en ook op forums gekeken, maar tevergeefs.
Het is de bedoeling dat wanneer een opdracht niet binnen 5 dagen binnen is, deze rood gemarkeerd wordt. Dit staat dan in combinatie met de datum van de aanvraag.
Ik heb het geprobeerd via voorwaardelijke opmaak, maar dit lukt alleen voor 1 cel. Wanneer je het dan doortrekt, behoudt Excel de gegevens in A2.
Dus kort gezegd: wanneer opdracht binnen niet binnen 5 dagen t.o.v. de aanvraag binnen is, moet de datum van opdracht binnen rood gemarkeerd worden.
Hieronder een voorbeeldje:
Alvast bedankt voor de moeite!