Ik ben opzoek naar een formule waar ik het onderstaande mee kan bereiken
Ik heb een kolom A met daarin ordernummers
Ik heb een Kolom B met daarin de datums waarop deze orders binnen zijn gekomen.
Soms komen er in een maand 200 orders binnen maar de ene dag zijn het er meer dan de andere.
Nu heb ik een kolom D gemaakt en dat is een kolom met datums elke dag van een maand (loopt van 1 jan tot 31 dec)
Nu wil ik dat achter deze datums (dus in een kolom E ) het aantal orders dat op die dag binnen gekomen is.
Daarmee wil ik bereiken dat ik eenvoudig kan zien hoeveel orders er op een bepaalde dag binnen zijn gekomen.
Zijn er geen orders die dag binnen dan komt de waarde dus op "0" te staan.
Ik hoop dat de uitleg duidelijk is en dat mogelijk iemand daar een formule voor weet.
Alvast bedankt Hans
Ik heb een kolom A met daarin ordernummers
Ik heb een Kolom B met daarin de datums waarop deze orders binnen zijn gekomen.
Soms komen er in een maand 200 orders binnen maar de ene dag zijn het er meer dan de andere.
Nu heb ik een kolom D gemaakt en dat is een kolom met datums elke dag van een maand (loopt van 1 jan tot 31 dec)
Nu wil ik dat achter deze datums (dus in een kolom E ) het aantal orders dat op die dag binnen gekomen is.
Daarmee wil ik bereiken dat ik eenvoudig kan zien hoeveel orders er op een bepaalde dag binnen zijn gekomen.
Zijn er geen orders die dag binnen dan komt de waarde dus op "0" te staan.
Ik hoop dat de uitleg duidelijk is en dat mogelijk iemand daar een formule voor weet.
Alvast bedankt Hans