datumveld

Status
Niet open voor verdere reacties.

JEPEDEWE

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 jun 2006
Hallo,

Als ik een datumveld aanmaak in een formulier dan kan het gebeuren dat, bij het effectief gebruik, ik op het veld klik en dat het icoontje met de kalender niet verschijnt..
Dat is niet zo voor alle formulieren....
Ik heb de eigenschappen van beide vergeleken en kom er niet echt uit
Iemand enig idee?
Bedankt
JP

Wat bedoel je met 'effectief gebruik'? Doet hij het wel als je het formulier 'ineffectief' gebruikt? En doet-ie het soms wel, en soms niet?

op ene formulier zie je normaal het icoontje naast het datumveld niet staan
op het moment dat je in het datumveld klikt, schiet het icoontje aan en kan je het dus ook gebruiken
mijn probleem is, dat, als je in het datumveld klikt het icoontje NIET verschijnt
voor een zelfde formulier is dat altijd zo
voor verschillende formulieren binnen mijn project(je), werkt het wel, voor andere dan weer niet...

JP

Dat zou dan toch even in een voorbeeldje gezet moeten worden, want voor irrationeel gedrag van een tekstveld is niet zo eenvoudig een verklaring te geven.

niet gemakkelijk... alle forms zijn aan tables gelinkt...
pfff

Dat maakt niet uit; een voorbeeldje met tabellen met een paar records is al voldoende. Het gaat (neem ik tenminste aan) niet om de kwantiteit aan records die een probleem oplevert?

Misschien dat je op je form en dan het betreffende element staat in de eigenschappen, tab opmaak, de De datumkiezer op "nooit" ingesteld?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan