Davi Cash update mislukt

Status
Niet open voor verdere reacties.

patsneok

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2002
Hallo,

Is er iemand die mij kan helpen met het volgende? Ik heb Davi Cash 8.1.3.04 geïnstalleerd en wil via de Davilex Service een update downloaden van Davi Cash 8.2.0.17. Dit is ongeveer 7 á 8 MB. Ik start de download, maar deze is (te?) snel klaar en ik kies om de update te installeren. Dit leidt tot het openen van een Dos-box waarin een cursor op verschillende plaatsen knippert en weer verdwijnt.
Ik heb geprobeerd om de update nogmaals te downloaden. Er wordt dan terecht geconstateerd dat er een update ( van ong. 7 MB) beschikbaar is, ik kies voor downloaden en weer is die 7 MB zo binnen. (Dat moet minimaal 2 minuten duren over 256 ADSL) En dit duurt maar een enkele seconden.

Wie kan helpen? Of wie heeft die update nog ergen op de PC staan?

Antwoord

Ik heb de download. Waar moet de download heen dan mail ik het..

Re: Antwoord

Geplaatst door BVi
Ik heb de download. Waar moet de download heen dan mail ik het..
Thankx :thumb:
Neem even contact op via de mail. Staat in mijn profiel. Misschien dat je 'm kan zippen naar 2 * 4 MB want ik ben bang dat mijn mailaccount geen * MB mail aankan.

edited: E-mail adres: niet meer van toepassing.

Laatst bewerkt:
Als die nou niet aankomt.

Rechts klikken op de link en dan "opslaan als"?

Geplaatst door XP_PC
Als die nou niet aankomt.

Rechts klikken op de link en dan "opslaan als"?

Er is geen link. Daviservice gebruikt een soort update programma. Je zou het kunnen vergelijken met MS Update of Norton Antivirus Update.

Opgelost

Heel erg veel dank ben ik verschuldig aan BVi voor het mailen van de update :thumb:
En daardoor is mijn probleem opgelost!! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan