Davilex Boekhouden Foutmelding bij Bank

• Onderwerp starter Onderwerp starter leur
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

leur

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 jul 2007
Beste,
Ik werk al enige tijd met Davilex Business, zonder enige problemen tot vorige week.
Ik wilde een bankboekstuk toe voegen en als je alles hebt ingevuld dan krijg ik de volgende foutmelding:

TBankEntryService.SaveBusinessObject: Bankboekstuk 88 kan niet bewaard worden.Fout bij toevoegen.

Weet iemand wat er aan de hand is, want ik kan wel alle overige zaken gebruiken zoals factuur,kas etc.
Ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen:D

Welkom bij Helpmij .nl

Is het alleen bij een specifiek bankstuk? of kun je helemaal geen bankstukken meer toevoegen?

ik kan helemaal geen bankstukken meer toevoegen.

Misschien helpt het als je het programma verwijdert en daarna opnieuw installeert? Ik ken het programma zelf niet. Davilex helpt zo te zien niet gratis.....

Bedankt, maar ik ben bang dat ik dan mijn backup niet meer op kan starten dan ben ik denk ik verder van huis.
Ik hoop dat iemand ook dit probleem heeft gehad en hoe ik het moet oplossen.

Davilex botst met sommige programma's

Davilex is erg oude software die niet meer goed samenwerkt met nieuwe software. Waarschijnlijk heeft u onlangs iets nieuws geinstalleerd dat een database gebruikt. In dat geval heeft die nieuwe software een nieuwere versie van het bestuderingssysteem geinstalleerd (SQL server).

Of u heeft een nieuwe update geinstalleerd van Davilex. Regelmatig zitten daar programmeerfouten in. Wacht op een nieuwe update

Welkom bij Helpmij.nl :) Deze vraag is erg oud, dus wordt gesloten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan