Davilex factuur/voorraad

Status
Niet open voor verdere reacties.

tettero

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2002
Ik heb Davilex factuur en Davilex voorraad beide op een aparte cd-rom staan.
Ik heb de cd-roms geinstalleerd, maar zij werken apart van elkaar.
Wat moet ik doen om ze met elkaar te laten samenwerken, zodat ik bij het maken van een factuur de artikelen uit de voorraad in de factuur kan verwerken, want ik kan als ik in factuur werk niet in de voorraad komen.

Geachte C.Withaar

Op de door u aangegeven site kan ik een pakket kopen.
Maar ik heb reeds davilex factuur en voorraad gekocht, alleen hoe kanik deze programma's laten samenwerken, dat moet toch kunnen zonder weer zo'n duur pakket te kopen.
Ik heb een cd met voorraad en boekhouding en deze werken wel met elkaar samen, waarschijnlijk omdat beide programma's op een cd staan? Alleen boekhouding heb ik niet geinstalleerd omdat ik deze niet gebruik.
Davilex factuur staat op een aparte cd. Er moet toch een mogelijkheid zijn om de programma's van een en de zelfde fabrikant met elkaar te laten samenwerken zonder zo'n duur pakket erbij te moeten kopen.
Ik heb geen groot bedrijf en werk alleen met deze programma's.

Tja... Ik denk dit de Davilex methode is om lekker snel geld te verdienen.
Ik ken de programma's verder niet en kan dus niet goed inschatten of er ook andere manieren zijn om deze programma's te laten samenwerken.

Misschien iets met een export functie (in beide programma's, bv naar een Access database die je verder zelf kunt onderhouden.

Bestaat er de mogelijkheid om data te exporteren?

Hallo Peter

Op de door u gegeven site's kon ik helaas geen oplossing vinden voor mijn Davilexprobleem.
Ik heb wel met grote interesse uw site's gelezen over het bouwen van een website.
Ik heb 7 jaar een winkel gehad in lingerie, maar na in de laatste 2 jaar 9x beroofd te zijn, heb ik helaas het ondernemerschap moeten opgeven.
Ik ben daarna als hobby verder gegaan op het internet met deze kleding naast een part-time baan.
Ongeveer 4 jaar geleden heb ik via een kennis een eenvoudige website laten bouwen.
Zelf heb ik deze site in de loop der jaren steeds iets aangepast.
Ongeveer 4 maanden geleden heb ik de stoute schoenen aan gepast en ben een eigen website gaan bouwen met frontopage 2003 in combinatie met het pakket easyshopmaker.
Deze site nadert zijn voltooing, maar ik kom nu op het punt dat ik een aantal vragen heb.
Ik heb geprobeerd om deze beantwoord te krijgen via uw tips, maar ik kwam er niet uit, wellicht heb ik iets over het hoofd gezien.
Mag ik zo vrij zijn om u deze vragen voor te leggen ?
In afwachting van uw antwoord verblijf ik.

N.J.Tettero te Den Haag
info@apres-jour.nl

En al kontakt opgenomen met Davilex?

Vragen?
Kan via het forum, gewoon een nieuw topic openen.

Maar voor specifieke vragen over promotie of zoekmachines etc mbt zakelijke sites mag je me ook mailen om van gedachten te wissellen.

Emailadres: vazed@zeelandnet.nl

:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan