Davilex ledenadm.

Status
Niet open voor verdere reacties.

JARIVLA

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2005
Ik wil van onze ledenadministratie een reservekopie maken op een diskette met het programma van Davilex club. Wanneer dit op de diskette staat is het niet mogelijk om het te openen en verschijn er het volgende: Acrobat kan Ledenbestandadministratie RESERVE dbb. niet openen omdat dit bestandstype niet wordt ondersteund, of omdat het bestand beschadigd is ( omdat het bv.als E-mail bijlage is verzonden en niet correct is gedecodeerd.
Ik heb zelf deze RESERVE kopie gemaakt en is dus niet via E-mail binnen gekomen en beschadigd is hij zeker niet.
Weet iemand hoe ik het toch kan openen om eventuele wijzigingen aan te kunnen brengen in dit ledenbestand?
Bijvoorbaat alvast bedankt voor uw moeite.

Jan

Misschien kan je er rechts op klikken, dan "openen met..." nemen en dan Davilex aanduiden ipv Acrobat? Of is het de bedoeling dat het acrobat is die opent?

James:)

Is het niet zo dat de diskette te klein is, omdat Davilex tijdelijke bestanden aan wil maken?

Een bestandstoewijzig veranderd in principe niet als je het document van medium veranderd.

HET IS INDERDAAD ZO DAT ER TWEE DISKETTES NODIG ZIJN OM HET LEDENBESTAND OP TE SLAAN. Ik neem aan dat dit geen enkel probleem moet zijn. Ik ga in ieder geval de twee opties uit proberen. Bedankt

Davilex ledenadministratie

Helaas is het resultaat op niets uitgelopen jammer genoeg. Toch moet het mogelijk zijn een reservekopie te maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan