Davilex reservekopie terugzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

jnoah

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2007
Berichten
2
Ik heb Davilex Totaal geïnstalleerd (legaal), maar heb geen onderhoudscontract afgesloten (ik vind € 239 p/j wel een hoop geld voor technische ondersteuning).

De administratie van dit jaar is echter beschadig en als ik probeer een reservekopie terug te zetten, maar krijg als foutmelding "De geselecteerde administratie is verplaatst of beschadigd. Zet een reservekopie terug of kies een andere administratie."

Ik kan vervolgens alleen op "annuleren" drukken en krijg dan de melding "Zonder wachtwoord kunt u deze administratie niet openen of verwijderen. Wilt u het terugzetten van de reservekopie ongedaan maken?"

Als ik "nee" kies staat m'n administratie in Davilex maar kan ik het niet openen en als ik "ja" kies dan is m'n administratie verdwenen.

De administratie was inderdaad wachtwoord beveiligd, maar de velden om de gebruikersnaam en wachtwoord in te vullen zijn niet beschikbaar.

Ik heb al verschillende datums geprobeerd maar tot nu toe geen geluk :(

Heeft iemand een suggestie???
 
Toch maar een onderhoudscontract afgesloten :eek:

Het probleem lag aan de SQL server (Davilex is via een netwerk geïnstalleerd). Door de SQL server opnieuw op te starten was het probleem verholpen.

Dit doe je als volgt:

Start --> Uitvoeren:

cmd /c net stop mssqlserver & net start mssqlserver
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan