DAX error

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thea41

Verenigingslid
Lid geworden
4 jun 2001
Berichten
1.256
Hoi,

Is er iemand die enig idee heeft wat de volgende foutmelding is:
DAX error

Ik heb W98 en het gaat over Rabotelebankieren.
 
Tjeee,

Waar is mijn bijlage?
Hoe kan dit nu weer, ik had een printscreen gemaakt.
 
Nou ja, dan maar zonder bijlage, want daar kom ik ook niet uit.:(
 
Heb al gezocht op DAX met en zonder error er achter op de Rabo-site, niks dus en met Google, dit
Wanneer krijg je die foutmelding dan? Heb je onlangs wat ge-installeerd/verwijderd e.d.? Als je er niet uikomt is het misschien toch beter contact met ze op te nemen.

"De toegang tot Internet wordt niet ondersteund. Dit ondersteunt de Helpdesk van uw provider. Als u in de Help en in Telebankieren On line Help geen oplossing heeft gevonden, kunt u telefonisch contact opnemen met de Helpdesk Rabo Telebankieren onder nummer (0900) 09 05 (€ 0,15 p/m). Deze helpdesk is geopend op werkdagen van 9.00 tot 22.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur."
 
DAX error houdt volgens mij in dat er een database of een ander bestand niet gevonden kan worden. Misschien heb je er wat aan..............?
 
Thea,

wat bijlagen bijvoegen betreft:

als je (bijv) Powerpoint opent en je plakt het resultaat van de Prt Scr aldaar en je verkleint de dump tot 'ie standaard op het schermpje van Powerpoint past, dan is 'ie 100% ok voor de Helpmij. (Bewaren als JPG bij het verlaten van Powerpoint)

Worden de letters te klein om te lezen ? Dan de "lege" ruimte rond de screendump "wegsnijden" in Powerpoint met het "vierkant" gereedschap en vervolgens de dump weer oprekken.
 
Goedenavond,

Net heb ik het weer geprobeerd, om te Telebankieren, en nu deed 'ie het wel! Joost mag weten waarom nu wel; ik heb er niets in veranderd....:confused:
Raar hoor.....!
Maar toch, bedankt voor jullie reacties!

Groetjes van Thea.

P.S. Pasja, ik ga bijlage volgende keer zo proberen, zoals je het uitgelegd hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan