.dbt bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

Youri

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2004
Hallo,

Een vriend van mij werkt met outlook express en heeft er verschillende mappen o.a. mijn bewaarmap.
Nu is die map plots verdwenen in outlook express. Hoe, dat weet hij niet.
Ik ben ze via de verkenner gaan zoeken en ik heb ze gevonden.(onder doc en settings/user/local sett/appl. data/identities/microsoft)
Maar wat blijkt?

Het is een .dbt bestand en ik krijg het maar niet open!
Ik heb dit bestand ondertussen gekopiëerd naar het bureaublad.
Kan er mij iemand laten weten hoe ik dit bestand toch nog kan openen???

Groetjes,

Youri:confused:

Heb je al geprobeerd om de map vanuit outlook opnieuw aan te maken en dan in verkenner te vervangen door de oorspronkelijke?

Als ik mijn pc formateer doe ik dat zo, en het lukt, weliswaar met incredimail, maar misschien lukt het ook met outlook.

Succes.

Weet je zeker dat het een dbt bestand is, volgens mij zou het namelijk een dbx bestand moeten zijn.
En heb je al in outlook express in de map verwijderde items gekeken, het is mij ook wel eens overkomen dat wanneer ik een mailtje weggooide ik per ongeluk de hele map had weggegooit zonder dat ik daar erg in had.

Hallo,

ik heb dat geprobeerd wat Jeroen voorstelde, maar het is me niet gelukt.
Als ik rechts klik op dat dbt-bestand, kan ik het wel kopiëren maar als ik het dan in de nieuw aangemaakte map wil plakken, lukt het niet.
De mogelijkheid plakken zit er niet bij(als ik rechts klik).

Wat Paintje voorstelde om in de verwijderde items te kijken, gaat ook niet, deze map is leeg. En ja hoor, het is wel zeker een .dbt bestand.
Wanneer ik een nieuwe map maakte in de verkenner, dan was dit een .dbx bestand.

Maar zoals gezegd hierboven, ik krijg het .dbt-bestand niet in het nieuwe aangemaakte .dbx-bestand.

Geraken jullie er nog aan uit????
Zo ja, misschien nog een beetje extra hulp a.u.b.?

Groetjes,

Goedemorgen,

ik ben naar die site gaan kijken, maar eerlijk gezegd begrijp ik er niet veel van.

Die map met dbt-bestand bevat berichten die via outlook express verstuurd werden naar mijn vriend en die bewaarde hij in deze map.

Groetjes,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan