dbx bestand openen met Microsoft Outlook?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barttrump

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jan 2007
Is het mogelijk om dbx files (mail van Outlook Express) in Microsoft Outlook te krijgen? Zoja hoe, met een import?

Ik heb gisteren een nieuwe pc gekocht/besteld en vroeg me af hoe ik mijn mails van mijn vorige pc, die met Outlook Express werkte, op deze nieuwe, waarop Microsoft Outlook staat, kan krijgen.

Hoi,

Ook op je nieuwe pc heb je OE, waarin je je bestaande account aanmaakt.
Vervolgens zet je de dbx-bestanden van de oude pc in de juiste map in de nieuwe (C:\Documents en Settings\<username>\Local Settings\Application Data\Identities\{5E8F7875-3507-40BF-92EB-D25477E62602}\Microsoft\Outlook

Nu exporteren uit OE en importeren in Outlook

Laatst bewerkt:
Nu exporteren uit OE en importeren in Outlook
Dit kan niet tegelijk natuurlijk ;) Exporteren vanuit Outlook Express naar Outlook kan niet,wel importeren vanuit Outlook.

Kijk hier onder "Overstappen".

http://www.microsoft.com/netherlands/thuisgebruikers/tipstrucs/outlook/outlook.aspx#7

Kopieer nooit losse *.dbx bestanden,maar pak gewoon de gehele Outlook Express map.Blader tijdens het importeren naar de map en je kunt dan kiezen voor alle mappen importeren,of alleen de geselecteerde map.

Vergeet ook het Adress Book niet.Standaard staan de mappen hier.

C:\Documents and Settings\(Naam of Admin)\Local Settings\Application Data\Identities\{..............}\Microsoft\Outlook Express

Adress Book

C:\Documents and Settings\(Naam of Admin)\Application Data\Microsoft\Address Book

Greetz

Laatst bewerkt:
Did you mean: Yes it is possible to export Outlook Express dbx files in Microsoft Outlook properly. To proceed it, you have to use a third party tool and I can recommend a latest tool which will be very useful for you. It is capable to load unlimited emails & convert .dbx to .pst at speed to facilitate for opening DBX file with MS Outlook.

http://dbxconverter.blogspot.com/

Ja, het is mogelijk om Outlook Express DBX-bestanden te exporteren in Microsoft Outlook correct. Om het te gaan, moet je een derde tool en ik kan een nieuwe tool die zeer nuttig zal zijn voor jou aanbevelen.

Het is in staat om onbeperkt e-mails en bekeerlingen te laden. Dbx aan. PST op snelheid te vergemakkelijken voor het openen van DBX bestand met MS Outlook.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan