dbx bestanden beschadigd ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

gijsplas

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2001
Vandaag gebeurde het volgende:
terwijl Outlook Express mijn mappen comprimeerde viel de stroom van mijn PC even uit.
Nadat ik de boel weer had opgestart bleek Outlook Express niet meer te werken als voorheen:
de mappen in de hoofdidentiteit waren gedeeltelijk verdwenen en bij sommige mappen die er nog wel waren , waren de email berichten niet meer te lezen (bericht nog niet gedownload oid was de melding).
Alle mappen in de identiteit van mijn vrouw waren nog geheel te benaderen en ongewijzigd (gelukkig !).
Ik ben er inmiddels wel achter dat een deel van de DBX bestanden zo goed als zeker beschadigd zijn.
Maar sommige mappen zou ik toch graag weer terugzien. Is er een mogelijkheid om beschadigde DBX bestanden te repareren?

Alvast bedankt voor het meedenken.
Gijs

Noname, bedankt voor de tip.
Programma kon maar 2 DBX files herstellen, maar het waren voor mij wel de belangrijkste 2 mappen !
Dus toch nog tevreden.
Nogmaals dank,
Gijs:)

Ja, er is een veilige manier om de beschadigde DBX-bestanden te herstellen. Maak je geen zorgen, u kunt moeiteloos dit probleem oplossen van uw Outlook Express en kunt e-mails leesbaar te maken.

http://oe-dbxrecovery.blogspot.com

Outlook Express herstellen is best aanbevolen tool die mogelijkheid heeft om te herstellen van de beschadigde en in een paar ogenblik kan de verloren e-mails op te halen. Het kan eenvoudig worden toegepast op alle Windows.

Hoop dat het zal nuttig zijn voor u.

Je had vast nog een backup... toch... die hebben we toch allemaal... :o
Tip volgende keer: voordat je zulke bewerkingen doet, eerst een kopie/backup van die files maken...
So wie so.. al dat soort bewerkingen blijven een zeker risico inhouden... en als je dan ook nog een stroom uitval hebt...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan