dbx importeren

• Onderwerp starter Onderwerp starter MINET
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

MINET

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2000
goeiemorgen,

ik heb een email verwijdert,die ik had willen bewaren.
Geprobeert via omporteren,de verwijderde items terug te zetten,maar krijg steeds de melding dat het programma in gebruik is en moet afsluiten.
Hoe moet ik importeren als outlook express niet mag worden geopend.
groetjes
minet
windows xp sp2
outlook express 6.0

Ik denk dat als je hem verwijderd hebt dat hij dan ook echt van je pc af is en hem daar dus niet meer terugkrijgt.

Je zou nog kunnen proberen te kijken of hij bij WEBMAIL er nog bijstaat. Dus naar je provider op internet gaan en dan naar webmail.

Dus www. ........(providernaam).nl

Ik ga ervan uit dat je de prullenbak ook geleegd hebt.

hoi

bedankt voor je reaktie,maar als deze definitief verwijdert is,wat zijn dan verwijderde items.dbx in outlook express.
minet

Je hebt een mail verwijderd dat is bekend maar wat ik dan niet snap waarom wil je verwijderdeitems.dbx importeren terwijl die in outlook express staat. Is dat mailtje hier niet in te vinden?

hallo,

dat is nu precies wat ik wil,hij komt binnen in postvak IN,gaat dan naar verijderde items,en wordt vervolgens verwijdert bij afsluiten outlook express.
Als ik nu wil weten of deze er nog in staat zal ik toch verwijderde items via importeren terug moeten halen.

minet

als je een bericht verwijdert gaat deze naar verwijderde items. Daar kun je opgeven dat je de mail definitief wilt verwijderen.

Verwijderde items is dus een soort tussenstap voor het definitieve.

hallo
voor alle duidelijkheid zal ik even vertellen wat ik doe,nadat zoals jij zegt de email definitief(?) verwijdert is.
Bestand
Importeren
Documents and settings
Je naam
Local Settings
Application Data
Identities
Lang nummer en letters
Microsoft
Outlook Express
Verwijderde items.dbx:)

Over de laatste gaat mijn vraag
minet

In je outlook express staat een map verwijderde items. Heb je daar al gekeken of dat mailtje daar in staat? Want als die daar niet in staat is het terugzetten van je verwijderde items.dbx ook onzinnig. Dan kun je net zo goed je postvakin.dbx terugzetten maar daar zit die ook niet in.

hallo,

als die email nog in de map verwijderde items zat,dan was deze vraag overbodig.het enige dat ik wil weten is hoe importeer ik verwijderde items,zonder dat ik de melding krijg dat ik eerst outlook express af moet sluiten ,omdat deze in gebruik is,want als ik het afsluit kan ik het niet importeren.
Als er geen verwijderde items in de file "verwijderde Items.dbx" zitten ,wat zit er dan wel in.
minet

Als jouw map in Outlook express verwijderde items NU leeg is, dan heb je ook niets aan de dbx file.

Als je nu een mailtje verwijdert, dan komt deze in verwijderde items.

Je hoeft niets met die verwijderde items.dbx te doen. Dat is voor outlook express een plek om die dingen op te slaan. Daar staat alleen in wat hij moet WEERGEVEN in outlook express "verwijderde items". Dus volgens mij heeft de gebruiker zelf niets aan deze file, maar outlook express wel.

dbx bestanden

hoi
kan iemand mij zeggen hoe ik dbx bestanden in outlookexpresss kan terugzetten
bvd jan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan