DC++ vindt niks omdat zonealarm firewall blokkeert

Status
Niet open voor verdere reacties.

krugar

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 okt 2003
Berichten
1.086
Als ik zonealarm aan heb staan en ik wil zoeken naar bestanden met DC++ vind die geen files. Sluit ik Zonealarm af en vindt die wel files. Zonealarm blokkeert dus als ik naar bestanden wil zoeken. Weet iemand hoe ik zonealarm of DC++ in moet stellen zodat ik gewoon met DC++ kan zoeken en downloaden.

Alvast bedankt
 
bij zone alarm heb je de mogelijkheid om programma`s door te laten, dit kun je zien bij de configuratie.

daar moet bij dc++.exe alles toestaan, en dan moet het geen problemen meer geven
 
Weet niet zeker hoor.

Toestemming geven in Zonealarm zou ik zeggen.

En anders:
Dc++ geeft regelmatig problemen met een firewall. Als dat het geval is adviseren ze je om het in passive mode te proberen. Settings/General en dan ergens in het midden zie je Passive staan. Vink die eens aan, restart Dc++ en kijk dan eens?
Probleem is dat als jij passive bent, je alleen van andere passives kan downloaden. Probeer het even uit zou ik zeggen.

Maar als je in een bepaalde hub niets kan vinden kan het ook komen omdat sommige hubs je eerst willen laten registreren voordat je iets kan zoeken.
 
Geplaatst door DONOVAN

En anders:
Dc++ geeft regelmatig problemen met een firewall. Als dat het geval is adviseren ze je om het in passive mode te proberen. Settings/General en dan ergens in het midden zie je Passive staan. Vink die eens aan, restart Dc++ en kijk dan eens?
Probleem is dat als jij passive bent, je alleen van andere passives kan downloaden. Probeer het even uit zou ik zeggen.


Dit werkt hardstikke bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan