dc++ vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

cloggy123

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2004
Ik heb een 1024 kb/sec adsl verbinding, maar van de week was ik in dc++ aan het downloaden met 2MB per sec, waar ik normaal altijd tussen de 1 en 30 kb per sec zit. Hoe kan dit want dit wil ik natuurlijk altijd wel. Ik begrijp ook niet helemaal hoe die alternate downloads werken. Zoekt hij dat zelf of moet je dat met de hand doen en neemt je download snelheid dan toe? Wie het weet mag het zeggen aub. Alvast bedankt!:thumb:

je zal dan op een rustige tijd aan het downloade zijn geweest

dat je 2mb per seconde hebt gehaald was zekers op een rustig tijdstip maar ik snap jouw vraag niet echt formuleer hem nog eens

Ik denk ten eerste dat het 2 Mbit ipv 2 Mbyte is geweest, dus delen door 8 maar toch blijft het veel.

Misschien een geresumede download ?

Of het zou kunnen de de weergegeven snelheid gewoon niet klopt, was de download ook echt snel binnen ?

Laatst bewerkt:
als je een bestand resumed, dus later weer verder gaat met het downloaden kan dit wel gebeuren, hij denkt dan dat je die bv 100 mb die al op de hd staat net ff in aan halve seconde hebt gedownload.

trouwens zelfs al deed hij dit werkelijk ik zie daar geen probleem in als hij opeens 16 keer sneller download dan dat hij theoretisch kan :cool:

1024Bit/sec --> 128Kb/sec

db

Alternate Downloads moet je zelf doen.
Ga in Download Queue op het bestand staan waarvan je de Alternate wil zoeken en klik met rechts erop, kies voor Search Alternate.
Je krijgt dan de zoeklijst met resultaten, als het goed is beginnen er dan ook meteen downloads te starten.
(mits er natuulijk een zoekresultaat gevonden is)
Nu als er een gebruiker offline gaat, wordt het door een ander overgenomen.
Dan moet er natuurlijk wel iemand online zijn en/of een slot beschikbaar zijn.

Wat betreft die snelheid, grote kans dat die download mislukt is.
Ik heb het eens met een film gehad, waarvan het eind van de download, in eens per 5MB/sec ging.(400mb in een minuut of tien ofzo)
De film was niet meer af te spelen/ te repareren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan