Dc++?

Status
Niet open voor verdere reacties.

skoerfy

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2003
Hallo,

Ik heb een Sweex WIRELESS LAN BUNDLE 140 NITRO XM en nu wil ik in Dc++ 0.698 Active worden.
Kan iemand me vertellen hoe ik mijn router dan goed instel?

Op de website van Sweex wordt alleen de draadloze netwerkkaart aangegeven, niet de (blijkbaar in het pakket opgenomen) draadloze router.

Kijk hier, en klik op de modem/router die erbij hoort (onder de kop Sweex) voor informatie hoe je portforwarding kunt doen (bijvoorbeeld poort 1300 UDP en poort 1300 TCP), die je dan weer in DC++ instelt om active te worden.

Kijk ook hier op het forum voor een algemene handleiding hoe active te worden.

Edit: hier staan alle draadloze apparaten die Sweex levert, hopelijk vind je daar dan ofwel de juiste handleiding, ofwel de juiste typeaanduiding voor het modem, dat je dan weer op de link van portforward.com (boven aangegeven) kunt gebruiken.

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Nou aan al je links heb ik niks.
Ik heb ondertussen een handleiding terug gevonden op een cd-rom.
Maar daar staat verder niks in dan waarvoor de knoppen zijn.

Dus heeft er iemand zo'n zelfde modem en Dc++ Active werkend en kan die mij de juiste instellingen geven?

Groetjes

lukt het wel om de poorten in te stellen dan in je router.

zo ja heb je diezelfde poorten dan ook vergenomen in dc.

ik had ook zo;n soort probleem en heb teon nog bij connection settings firewall met manual port forwarding aangezet en mijn Wan nummer ingevuld en bingo hij werkte.
let op je wan nummer is wat anders dan je ip nummer die je op je pc vindt via cmd-->ipconfig. je wan nummer vindt je in je router.

ik heb wel versie 0.699. maar die ken je zo downen.

succes. gr. leroy:cool:

Nou zo in ene deed dc++ het in passive mode.
Active worden wil bij mij maar niet lukken.
Ik kan niet vinden HOE ik de instellingen in mijn modem moet veranderen.
Dus dan maar in de passive mode en de rest via torrents.
Dat gaat bij mij nog sneller en kan meer vinden!
Maar toch bedankt voor jullie hulp.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan