dcr-dvd205 Sony Handycam

Status
Niet open voor verdere reacties.

voodoolady

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 okt 2007
ik heb een dcr-dvd205 Sony Handycam maar ik krijg met geen mogelijkheid mijn filmpjes afgespeeld op de computer of dvdspeler. Op de webcam zou ik het moeten kunnen finalizeren maar dat werkt ook al niet en in de computer geeft ie aan dat het een lege schijf is. Ik wil dit ding zo snel mogelijk verkopen maar dan wil ik wel mijn filmpjes houden.
Wie heeft er ervaring en kan mij helpen??

Dankje!

Laatst bewerkt door een moderator:
Om te finaliseren druk je op P-menu. Daar ga je zoeken naar ''Finalize''. Gevonden? druk erop en volg de instructies. Niet gevonden? Start dan de ''Easy Handycam'' functie. Druk op menu, en zoek naar Finalize of Finaliseren. Volg dan de instructies.

Vraagje: Hoe heb je de schijf geformatteerd? In ''Video'' of ''VR-mode''?

E-mail adres verwijderd aangezien het helpen via helpmij.nl gaat.

Dat is noujuist het probleem. Het finaliseren kan ik niet indrukken. Het staat er wel maar het heeft een donkerdere kleur zodat ik er niets mee kan.. unfinaliseren heeft hetzelfde.
Ik heb de dvdtjes nog niet geformatteerd omdat dit pas de eerste filmpjes zijn. Ze staan in de VIDEO mode (staat bij format)
Ik dacht het misschien in de VR mode te zetten maar dan moet ie het schijfje formatteren zodat ik nog alles kwijt ben. De schijfjes zijn -RW
Ik heb 1 schijfje die is +RW en die leest de computer wel maar daar kan ik in principe ook niets mee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan