DDR 266mhz geheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericvanbelgie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 apr 2002
Mijn PC is amper één jaar oud en ik kan nergens meer geheugen vinden voor mijn computer, ik zoek een online shop in Nederland die DDR geheugen verkoopt, ik ben wel op zoek achter zwar geheugen mod 512MB, weet iemand adressen, het is vervelend dat mijn huidige 256MB gedeeltelijk afgesnoept wordt door de grafische kaart waardoor het systeem (XP) traag loopt.

Deze winkel heeft een ruime keuze.
Mag dat hier geplaatst worden trouwens?
Het zijn wel commerciële links.

Wat voor type zoek je precies?

Er kan ook Pc 2700 en Pc 3200 geheugen in, dit maakt niks uit, het geheugen gaat op de laagste snelheid draaien, ook is het misschien wel leuk om erover na te denken om er ALLEEN maar pc3200 geheugen in te doen bijvoorbeeld, dan draait het op 400mhz, wat meteen een verbetering is.

ja

Toetje 33, moet ik dan de huidige verwijderen van 256MB ? en is dat onschadelijk van een ander te plaatsen dan voorzien , mijn systeem na het controlleren met een geheugen meter (programma) is veel te traag, eerste oorzaak grafische kaart wat iedere keer hetzelfde is met die intel ship

Toetje, het moederbord moet wel met PC3200 overweg kunnen, anders heb je er echt niks aan.
Niet alle moederborden herkennen de PC3200 geheugen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan