DDR 333 met DDR2 Mobo

Status
Niet open voor verdere reacties.

Exi55

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2009
Hallo,

Ik heb nog wat losse spullen liggen en heb besloten hier maar een computertje van te gaan maken. Nu heb ik een MSI MS-7508 K9N2GM moederbord liggen die ik wil gebruiken. volgens de msi site ondersteund deze ddr-2 667/800. Nu heb ik nog een aantal geheugenmodules liggen, maar deze zijn ddr (333). Gaat dit met elkaar werken of zal ik toch nieuwe geheugenmodules moeten aanschaffen? Ik vrees dat ik het antwoord al weet en dit een domme vraag is maar wilde het voor de zekerheid nog even bevestigd zien :)

Alvast bedankt!

Hoi....

gaat nie passen nie ....
ddr1 past al sowieso niet in ddr2 slot...:D

Hallo,

Ik heb nog wat losse spullen liggen en heb besloten hier maar een computertje van te gaan maken. Nu heb ik een MSI MS-7508 K9N2GM moederbord liggen die ik wil gebruiken. volgens de msi site ondersteund deze ddr-2 667/800. Nu heb ik nog een aantal geheugenmodules liggen, maar deze zijn ddr (333). Gaat dit met elkaar werken of zal ik toch nieuwe geheugenmodules moeten aanschaffen? Ik vrees dat ik het antwoord al weet en dit een domme vraag is maar wilde het voor de zekerheid nog even bevestigd zien :)

Alvast bedankt!

Je hebt idd het antwoord al gegeven, dit gaat idd niet werken.

Haha inderdaad zag gat in het midden dus dacht dit gaat wel lukken. Niet dus.

Ik zit nu op de 4launch site en kom deze tegen
Kingston 512MB DDR2 PC5300 CL5.0 Value

Dit past wel toch?

tnx!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan