DDR geheugen bijgezet no beep no screen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mee eens, zijn 2 verschillende merken en verschillende snelheden.
Dit kan inderdaad een conflict geven in combinatie met dit moederbord.
Het beste is altijd 1 merk en 1 dezelfde snelheid.
Dat die 400mhz werkte is wel vreemd, daar het moederbord 333mhz max. ondersteund.

Zou kunnen en geloof het wel, maar ben dat persoonlijk nog niet tegen aangelopen en ik heb in de loop der jaren al wat geheugen verbruikt:D:D

Met de pauseknop zie ik niks wat wijst op de snelheid van het geheugen.

Nu eerst ff balle braaie en opete, dan weer verder.

Hoi,

Eet smaklelijk, ik bedoel pauzeknop indrukken tijdens het opstarten van de pc hoor

Hoi,

Eet smaklelijk, ik bedoel pauzeknop indrukken tijdens het opstarten van de pc hoor

Dank je, ook namens gezin.
Pappa maakt lekkere ballen en rode kool, en handgemaakte aardappelpuree. ;)

Van die pauzeknop snap ik, maar krijg anders niks te zien dan:

Logo van American Megatrends,
Vermelding van de Mobo,
Amd Athlon XP 2600 (166x1.5CPUID:0A600)
F2 Setup F11 Boot Menu

Auto detecting van Pri Master, Sec Master, Pri Slave, Sec Slave, en de gegevens daarvan.

Geen vermelding in welke vorm van snelheid dan ook.

Goedemorgen,

Zou er gewoon mee gaan draaien en krijg je problemen dan weet je waar de fout legt .
Maar ik heb nog 1 vraagje draait de pc ook op allleen het oude reepje geheugen de 512 Mb dus?

Goedemorgen Modag.

Ja de PC draaide tot gistermiddag ook op het 512 geheugen.
Waar ik de topic mee begon was op het moment dat ik de 1 Gb had bijgeplugd.
512 had ik op slot 1 gezet, want voor zover ik weet moet de langzaamste vooraan.

Wilde geheugen bijzetten om één en ander wat sneller te doen verlopen.
Board kan tot 2 Gb aan, dus omdat die 512 niet of moeilijk te krijgen is, die 1 Gb er bij gekocht.

Volgens mij hebben we nu boven water, dat twee merken en verschillende snelheden elkaar bijten, en dat waarschijnlijk slot 1 niet goed functioneert.

Wat je zegt, als er een probleem komt, eerst deze aanpassing ongedaan maken.

Hoi,

Oke dat laatste was me niet helemaal duidelijk van de 512 maar goed de pc werkt zo dus wens ik je succes met de pc en je weet het mochten er problemen zijn Helpmij helpt:D:D:thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan