DDR geheugen in Win '98

Status
Niet open voor verdere reacties.

JrCruz

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2003
Berichten
28
Ik heb eens gelezen in de Pc Gameplay dat DDR geheugen niet word ondersteunt in Windows '98 (SE).
Kan dit kloppen , want mijn Pc hangt zich wel eens als ik vol in een game zit ........ ik heb 512 DDR geheugen in de Pc zitten .......... Wie weet hier iets van ????

Alvast bedankt .......... Richard
 
DDR geheugen is volgens mij geen probleem. Meer dan 512mb RAM is wèl een probleem voor 98.
 
Geplaatst door JrCruz
Ik heb eens gelezen in de Pc Gameplay dat DDR geheugen niet word ondersteunt in Windows '98 (SE).
Kan dit kloppen , want mijn Pc hangt zich wel eens als ik vol in een game zit ........ ik heb 512 DDR geheugen in de Pc zitten .......... Wie weet hier iets van ????

Alvast bedankt .......... Richard

maar met 512 ddr neem je toch ook geen windows98? :p
 
Geplaatst door toetje33


maar met 512 ddr neem je toch ook geen windows98? :p

Ik heb onder Windows Xp ook een vraagje gezet , en dat is dat ik onder Xp geen enkel spel aan het lopen krijg ....... kijk maar eens onder de vraag: Hardeware Xp ........ geen games in Xp , misschien weet er raad mee dan ??
 
bij mij doen alle spellen het! krijg je errors? zo ja welke?
 
Geplaatst door toetje33
bij mij doen alle spellen het! krijg je errors? zo ja welke?

Kijk maar eens onder die vraag wat ik hierboven schreef , daar zie je ook wat voor problemen ik heb met Win XP , daar staat ook het systeem beschreven wat ik heb
 
maar met 512 ddr neem je toch ook geen windows98?

sommige mensen die willen oudere spelletjes spelen en die werken dan niet in xp bijv en dan instaleren ze windows 98...
 
Geplaatst door _CompuFreaky_


sommige mensen die willen oudere spelletjes spelen en die werken dan niet in xp bijv en dan instaleren ze windows 98...

Uhm .......... wie heeft het hier over oudere spelletjes ???? Ik kan geen enkel spel draaien in Xp , de nieuwste en de oudere niet
 
Geplaatst door _CompuFreaky_


sommige mensen die willen oudere spelletjes spelen en die werken dan niet in xp bijv en dan instaleren ze windows 98...

je heb took patches.....
 
ja dat zijn zeg maar bestandjes waardoor het spel het wel doet onder xp
 
Geplaatst door toetje33
ja dat zijn zeg maar bestandjes waardoor het spel het wel doet onder xp

En hoe of waar krijg je dat ???
Want echt helemaal NIKS loopt in Xp wat videobeelden of 3d beelden of zoeits vanuit een game vraagt. Zodra de Videokaart moet gaan werken slaat tie dus vast
 
ik weet waarschijnlijk al wat het is: je hebt zeker de standaart windows drivers geinstalleret, moet je videokaart drivers van je videokaart downloaden.
 
Geplaatst door toetje33
ik weet waarschijnlijk al wat het is: je hebt zeker de standaart windows drivers geinstalleret, moet je videokaart drivers van je videokaart downloaden.

Ik heb al alle nieuwe drivers geinstaleerd gehad , echt ...... Detinator drivers en Nvidia drivers voor de Geforce 4 , de nieuwste drivers van Leadtek zelf , de fabrikant van de videokaart. Niks helpt ...... ik heb zelfs 3 verschillende soorten Direct X geprobeerd ...... 7 , 8.1 3n 9 , maar niks wil lopen , snap er ook echt helemaal NIKS van ....... erg raar. Het enige wat ik nu nog zou kunnen bedenken , is dat Xp mijn kaart gewoon niet ondersteunt ...... weet jij dat misschien ????
Ik heb een Geforce 4 Ti 4400 128 DDR van Leadtek
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan