DDR geheugen welke???

• Onderwerp starter Onderwerp starter pc112
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

pc112

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2007
Ik heb een vrraag ik wou een videokaart kopen met een AGP interface <>> maar ik weet niet welke ddr geheugen mij moederbord aan kan of is dat niet belangrijk <<>> wil iemand er mee helpen wat ik weet het echt niet meer :( :( :( :( :( :eek: :( :( :( :( :(

Toch bedankt bij het posten :D:)

weet je welk moederbord je hebt?

heb je geen handleiding meer?

en je ddr zegt niks over je agp kaart

Duus

Ja heb een Chaintech 9BJA moederbord nee ik heb geen handleiding waar kan ik het toch vinden en IS DUS DE DDR geheugen toch belangrijk of je wel die videokaart kan gebruiken

Hallo !

Het geheugen van je PC heeft niets te maken met de videokaart.

Iedere AGP-kaart (als je tenminste niet over een 5-jaar of oudere PC spreekt) kun je in het AGP-slot monteren.
Kijk wel even wat voor AGP-snelheid je MOBO ondersteunt, en of je voeding voldoende is.

Greetz,

Harry.

Ik bedoel zelf niet over de geheugen op de geheugen banken maar op de videokaart of dat wel op me AGP slot kan <<>> of hij dat wel aan kan hoe kan je dat zien moet ik met me hardware zoeken of kan dat ook software matig

Ik bedoel zelf niet over de geheugen op de geheugen banken maar op de videokaart of dat wel op me AGP slot kan <<>> of hij dat wel aan kan hoe kan je dat zien moet ik met me hardware zoeken of kan dat ook software matig

jhe moederbord kan een kaart aan met een agp slot

de memory op je kaart maakt niet uit voor je bord
maar is voor je kaart bedoelt

Nog er bedankt kan ik je misschien op msn toevoegen dat je zo ook kan vragen wat zou wel makkelijk zijn :D

Ik kom met deze vraag om dat een vriend van mij ook er vaak aan ze pc rommelt en ik vroeg aan heb of ik zomaar wel een videokaart in kan doen maar hij zei nee je moet eerst kijk wat voor DDR geheugen van je videokaart op je agp slot aan kan <<>> DUS IK ER LANG DENKEN EN IK BLEEF MAAR KRAKEN EN DACHT ECHT VAN IS DAT WEL GOED

Maar
Toch iedereen bedankt:DJIJ OOK HARRY :D

Nog er bedankt kan ik je misschien op msn toevoegen dat je zo ook kan vragen wat zou wel makkelijk zijn :D

Ik kom met deze vraag om dat een vriend van mij ook er vaak aan ze pc rommelt en ik vroeg aan heb of ik zomaar wel een videokaart in kan doen maar hij zei nee je moet eerst kijk wat voor DDR geheugen van je videokaart op je agp slot aan kan <<>> DUS IK ER LANG DENKEN EN IK BLEEF MAAR KRAKEN EN DACHT ECHT VAN IS DAT WEL GOED

Maar
Toch iedereen bedankt:DJIJ OOK HARRY :D

snap niet hoe je vriend daar bij komt?
en als je meer wilt weten open weer en topic

Is goed FRANK je weet me te vinden :D:D:D:D:D:D als ik een topic open

PC112:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan