DDR of DDR SDRAM

Status
Niet open voor verdere reacties.

Haegendoorn

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2006
Beste,

Ik ben van plan om een 2e geheugenchip aan te schaffen van 512 MB. Met Everest heb ik ondekt dat ik al een chip erin heb zitten van PC3200 DDR SDRAM 184 pins. Als ik echter de chip er uit haal, staat er alleen DDR op en niet DDR SDRAM of is dit hetzelfde. Ik heb wat gezocht en ben van plan om deze te kopen. Is deze chip goed voor mijn pc?

http://www.pixmania.be/be/nl/37762/art/pixmania/pc-geheugen-512-mb-ddr-sd.html?itag=6506

Dit is mijn moederbord: MSI K8NEO-FSR (MS6702)
Bij RAM slots staat ook alleen maar 3 DDR Dimm.

Bij voorbaat dank,

A Riemens

Is precies hetzelfde... maar als je even Googled heb je 1 Gbyte voor 6 euro meer!
[op deze prijs van pixmania zit dus duidelijk een "kerstpakketten toeslag"]......

...

ik heb net even gezocht, maar kan niet gelijk 1024 mb vinden voor 60 euro. Waar had jij het gevonden? Toch zie ik bij meerdere sites een onderscheid tussen ddr en sdram (eBay heeft er 2 verschillende categorieen van gemaakt) ben je zeker want ik wil niet ddr aankopen als alleen sdram werkt, of andersom

mvg

3 chips

Ik heb via eBay een interessante ad gevonden waarin ik 2 xtra chips kan kopen voor een aardige prijs. Kan ik eigenlijk 3x 512 mb in mn moederbord steken? Of werkt de derde dan niet?

meestal heb je 4 poorten sommigen moederborden willen nog wellis 4 dezelfde soorten chips pakke. maa de meeste hebbe 2 ddr ram en 2 dds ram poorten dusz hij zal ze er 1 niet pakke. en DDR ram kaartje pas niet in ssd Ram poort:p hard drukke dan misschien wel ma dan verneuk je het moederbord:D:evil:

dus antwoord op je vraag: hij zal er 1 niet pakke, hij zal niet eens passe!

Laatst bewerkt door een moderator:
je heb 3 DDR 184 pins sloten, je kan dus 3x512 plaatsen. of 2x 1GB
maxium is 2 gb

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan