ddr-sdram:D

Status
Niet open voor verdere reacties.

HelpMYNOT

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2008
Hoi,

ik heb net mijn laptop lopen slopen want hij was kapot, ik heb een heele oude pc nog staan, die ik niet gebruik vanwege tewijnig geheugen, er zit 512 mb in, uit mijn laptop heb ik 2x 512 er uit gehaald, zout het kunnen dat ik die kunnen vervangen.???

het is allebij ddr-sdram geloof ik.

Dat gaat helaas niet, laptop geheugen past niet in een gewone pc.

Maar eh.... die "gewone" pc zou met de bestaande 512mb gewoon moeten werken hoor!

Nou, vastlopen komt niet omdat je maar 512mb hebt hoor....

Vervuilt systeem, spyware, virusje,verkeerde drivers, te warm om maar een aantal dingen te noemen.

PS Mrmusic er zijn laptop's die "normaal" geheugen hebben.

Waarom dan volgens jou?

Mrmusic heeft idd gelijk. Ik doe ook heel veel dingen achter elkaar, en ik zit hier met een celeron @ 2,4 + 512 mbram.

-> Torrentz
-> msn
-> Windows Media Player
-> 2 installatie programma's (spelletjes)
-> Ondertussen even wat kopieeren / plakken enz enz enz.

En hier loopt het iets wat trager. Maar vastlopen doet het niet.

Even opruimen dus:

CCleaner (register & cookies enz) -> Super Anti Spyware even downloaden en updaten en laten scannen.

Kijk dan ook 's of er nog onnodige services aan staan in MSconfig. Dat wil ook wel eens helpen.

bedankt, zal ccleaner op zetten via stik ( er zit namelijk geen internet op vanwege afstant roeter* )

Maar heb ook al McAfee Cleaner ofzo..

Ik doe ongerveer:

> WMP
> MSN
> Instalatie van Creatieve
> LimeWire Pro
> Word 2007
> Windows Verkenner.
> Paint
> Internet Explorer.

Myn Systeem,, ; Intel P4 3.4 GHz, 512 mb.

Laatst bewerkt:
Dat moet dus allemaal makkelijk kunnen met 512mb intern geheugen. Meer geheugen maakt het sneller, maae vastlopen zeker niet hiermee!

bedankt, zal ccleaner op zetten via stik ( er zit namelijk geen internet op vanwege afstant roeter* )

Maar heb ook al McAfee Cleaner ofzo..

Ik doe ongerveer:

> WMP
> MSN
> Instalatie van Creatieve
> LimeWire Pro
> Word 2007
> Windows Verkenner.
> Paint
> Internet Explorer.

Myn Systeem,, ; Intel P4 3.4 GHz, 512 mb.

Mijn oog ziet steeds vaker mensen met een 3,4 P4. Sterker nog, het verbaast mij dat jou systeem vastloopt en dit systeempje nergens geen last van heeft. Trouwens, gebruik 's firefox i.p.v IE.

firefox? ik gebruik liefer IE. maar mijn systeem is nu geen 512 mb meer hoor ^^ maar 8 gb :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan