DDR2-800 in Dell Inspiron 531

Status
Niet open voor verdere reacties.

larszzie

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2008
Hallo allemaal,

Ik heb een hele tijd geleden een inspiron 531 van dell gekocht, Hier zat standaard 1gieg in, maar ik zou dit graag willen uitbreiden naar 4 gieg. Ik heb zitten kijken bij Altern*t* en heb wel wat gezien. alleen zou ik willen weten of ik "GeiL 4 GB DDR2-800 Kit (Retail, Black Dragon, GB24GB6400C5DC)" op mijn moederbord past.
Er zit nu een DDR2- 330 MHz in, en zou er dus een DDR2 800 MHz in willen. Kan dit?
Alvast bedankt!

Bij al die sites staat dat er standaart 512 ram in zit, maar er zit bij mij standaard 1 gb in. waarom kan ik ze niet bij die link kopen die ik geveonden had?
Bedankt voor de snelle reacties!

De link in je eerste startpost kan je gerust kopen hoor.Ik heb niet gezegd dat dat niet kan.Ik geef alleen maar aan dat je pc idd 4gb aan ddr2800 aankan.
Die 512mb kan of fout zijn of je hebt je pc tijdens(bijv) een aktie gekocht dat er meer ram inzat.

Kingston is gewoon goed nog nooit problemen mee gehad en de prijzen zijn ook niet verkeerd :thumb:

Kingston is gewoon goed nog nooit problemen mee gehad en de prijzen zijn ook niet verkeerd :thumb:

Je hoort me ook niet het tegendeel zeggen;)
Alleen, de ts stelt een vraag en jij komt met als antwoord dat hij/zij het door jou voorgestelde geheugen moet hebben.Dat schept verwarring en dat blijkt ook uit de reactie van de TS.

Bedankt voor jullie reacties!
Ik denk at ik dan toch gewoon het geheugen van mijn link ga kopen.
Heel erg bedankt !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan