ddr2 800 mhz

Status
Niet open voor verdere reacties.

michael.J

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2001
Hallo

Ik ga nieuwe systeem kopen alles op pci-e.nou heb ik eens bij geheugen gekeken ,er zijn wat verschillen ,bij de een is het (pc6400) 4-4-4 -12 of zoiets en de andere kingston is 5-5-5-15 wat is dit en welke is beter !wil uiteraard de snelste op dat gebied .

Alvast erg bedankt !!

Mikey

Kijk eerst wat de chipset aankan qua frequentie, enne hoe lager de timings, hoe sneller het geheugen, in theorie, want je merkt er niets van, de frequentie is het belangrijkste.

dus die van 5 is sneller ?

Ik zal effe kijken wat die moederbord aankan ,trouwens misschien weet jij het ,,het is die nieuwste intel moederbord PlatformSocket 775ChipsetIntel P35Max. FSB1.333 GHzType geheugenDDRIIDual Channel ondersteuningJaMaximaal geheugen8 GBGeheugensloten4 xVideo slot2 x PCI Express x16PCI3 xPCI Express x12 xPCI Express x40 xPATAATA133SATASerial ATA300PATA aansluitingen1 xSATA aansluitingen8 xRAIDRAID 0. 1. JBODGeluidsweergave8 -kanaalsGrafische engineNiet aanwezigLAN1000 MbpsLAN-poorten1 xW-LANJaFirewire2 xUSB10 xPrinterpoort0 xSeriële poort0 xPS/2 poort2 xS/PDIF outJaForm factorATXATX 12V power8 pinATX power24 pinUitvoeringRetail...nog een dingetje als er ddr3 staat ..kan je geen ddr2 gebruiken !?

Wat enters in je vorige bericht zou aardig zijn. :)

nog een dingetje als er ddr3 staat ..kan je geen ddr2 gebruiken !?

DDR3 wordt nu alleen nog maar bij Grafische kaarten gebruikt, er zijn nog weinig geheugenmodules en/of moederborden die dit ondersteunen.

Kijk hier eens naar dan !en sorry van die enters !:D

SpecificatiesPlatformSocket 775ChipsetIntel P35Max. FSB1.333 GHzType geheugenDDRIIIDual Channel ondersteuningJaMaximaal geheugen8 GBGeheugensloten4 xVideo slot2 x PCI Express x16PCI3 xPCI Express x12 xPCI Express x40 xPATAATA133SATASerial ATA300PATA aansluitingen1 xSATA aansluitingen8 xRAIDRAID 0. 1. JBODGeluidsweergave8 -kanaalsGrafische engineNiet aanwezigLAN1000 MbpsLAN-poorten2 xW-LANJaFirewire3 xUSB10 xPrinterpoort0 xSeriële poort0 xPS/2 poort2 xS/PDIF outJaForm factorATXATX 12V power8 pinATX power24 pinUitvoeringRetail

Kijk eerst wat de chipset aankan qua frequentie, enne hoe lager de timings, hoe sneller het geheugen, in theorie, want je merkt er niets van, de frequentie is het belangrijkste.

Typen en lezen, moeilijke zaken zijn dat toch.:(

Ik kan het ook niet.:confused:

Typen en lezen, moeilijke zaken zijn dat toch.:(

Ik kan het ook niet.:confused:

Wat enters in je vorige bericht zou aardig zijn. :)

DDR3 wordt nu alleen nog maar bij Grafische kaarten gebruikt, er zijn nog weinig lees geen geheugenmodules en/of moederborden die dit ondersteunen.

Dit kan ik wel lezen.:)

Ik weet niet wat je wilt hoor, eerst geef ik aan dat hoe lager de timings hoe sneller het geheugen, kom jij aan met " is 5 dan sneller dan 4?".:confused:
Terwijl die timings niet veel uitmaken.

Dan wordt er gevraagd of je met enters kunt werken zodat het leesbaar is, zet je het doodleuk nog een keer zo neer.:confused:

Tevens wordt er vermeld dat DDR3 voor videokaarten wordt gebruikt, en dan ga je daar weer iets anders lezen.

Lees je alleen wat je wilt lezen?

Dat lees geen is niet meer nodig. Ik dacht eerst ook dat er geen modules waren maar checkte het voor de zekerheid bij tweakers even.

Dit was het resultaat en het blijkt dus dat sinds een paar dagen de eersten zijn verscheept :D

Dat lees geen is niet meer nodig. Ik dacht eerst ook dat er geen modules waren maar checkte het voor de zekerheid bij tweakers even.

Dit was het resultaat en het blijkt dus dat sinds een paar dagen de eersten zijn verscheept :D

Alleen zijn er nog geen mobo's, lees chipsets:) , voor zijn, overigens zijn ze er al een tijd mee bezig, het euvel is de korte lijnen die nodig zijn, wat op een grafische kaart wat gemakkelijker gaat.

Sorry hoor lange pier ,jij vraagt aan mij dat ik moet kijken ,,ik kijk en krijg ik dit gezeik ,,,kijk je ooit wel eens op tweakers !!?? blijkbaar niet ..als je iets niet weet moet je niet op ingaan !!;)

Maar evengoed bedankt jij doet ook je best nattuurlijk voor dit site !!

Mikey

Maakt niet uit wou alleen weten waar die dingen voorstonden ..maak je niet druk dit loopt uit de hand))) maar goed ,het maakt niet zoveel uit zeg dus !!

Bedankt he !!:thumb:

Het ging Lange Pier erom dat ik zei dat een paar enters wel gewenst waren.

Vervolgens plaats jij de tekst over het moederbord precies op dezelfde manier als het vorige bericht terwijl ik juist vroeg om per onderdeel een enter te doen. (hoewel ik het niet zo letterlijk zei)

Het kopieren van een tabel uit een pagina en hier vervolgens zonder aanpassingen plakken levert dus 1 lange rij met woorden op terwijl het voor ons makkelijker is om te bekijken wanneer we dezelfde structuur als de originele tabel zouden zien.

We proberen elkaar hier zo goed mogelijk te helpen maar wanneer er vragen worden gesteld of antwoorden gegeven en deze vervolgens genegeerd worden kun je niet van ons verwachten dat we dan nog veel tijd in je probleem gaan steken.

Ik begr je helemaal, maar ik d8 als hij dat ene regeltje maar ziet (dat van ddr3 )!! maar goed ,weet ik het voor de volgende keer!:thumb:

Mikey .

Mij ging het om het over DDR2 te hebben, en dan de specs weer te geven van een mobo die er nog niet eens is, kun je ook wel praten over grafische kaarten met DDR5, of over de Nehalem proc van Intel, zo kun je blijven wachten.

Overigens heb ik jaren op GoT rondgezwalkt.:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan