DDR2 videogeheugen op DDR pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

daver5

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2010
Hoi allemaal,
ik heb een DDR pc maar ik wil een nieuwe PCIe videokaart kopen,
mijn vraag is kan een DDR2 videokaart op een DDR computer?:o

alvast bedankt
mvg
daver5

Welkom bij de Helpmij!

Wat je vraagt is niet helemaal logisch.
Een pci-e videokaart past op een moederbord dat een pci-e aansluiting heeft.

Met de wizard2010 (klik) kun je zien wat er allemaal in je pc zit. Klik linksbovenin onder 'download latest version'.

Laat vervolgens even weten welk moederbord er in je pc zit.

Laatst bewerkt:
Je begrijpt mij niet. Het werkgeheugen heeft geen tierelier met de videokaart te maken. Enige dat telt, maar dat schreef ik al, is of het moederbord een pci-e aansluiting heeft.
Je link werkt niet.

jah ik heb een pci-e aansluiting,
en ok bedankt ik dacht dat het wat uitmaakte dan kan ik nu gerust die videokaart kopen.
mijn moederbord heeft een aansluiting van pci-e 1.1

Voor alle zekerheid en om te voorkomen dat je iets koopt dat niet gaat werken: merk en type moederbord svp?

Ik ben nog even zoekende naar fatsoenlijke Engelse - Duitse of Nederlandse specificaties van het moederbord, maar ben nog niet veel verder als voor mij onbegrijpelijk Frans - Russisch en Chinees.

Ik kom alleen maar op sites met voor mij onbegrijpelijke talen.
Welke processor zit er in je computer?

Ik heb écht heel veel geprobeerd, maar zelfs Gigabyte zelf kent het typenummer van je moederbord niet. Weet je heel erg zeker dat het 100% goed is:

GA81915PM

?

Ik heb écht heel veel geprobeerd, maar zelfs Gigabyte zelf kent het typenummer van je moederbord niet. Weet je heel erg zeker dat het 100% goed is:

GA81915PM

?

de moederbord is GA-8I915PM
sorry voor de typfoutje was niet makkelijk opte vallen

Het mocht even duren, maar als dit je moederbord is, dan ja, kun je elke gewenste pci-e videokaart plaatsen die je maar leuk vindt.

Hoi !

En om teleustelling te voorkomen: de ATi Radeon HD4350 is een z.g. budgetkaartje, waar je geen wonderen van moet verwachten.

Greetz,

Harry.

Het mocht even duren, maar als dit je moederbord is, dan ja, kun je elke gewenste pci-e videokaart plaatsen die je maar leuk vindt.

bedankt!:thumb:
dat is fijn om te horen!
en dat is hem ook

Laatst bewerkt:
Hoi !

En om teleustelling te voorkomen: de ATi Radeon HD4350 is een z.g. budgetkaartje, waar je geen wonderen van moet verwachten.QUOTE]

maar hoezo geen wonderen, het lijkt me een uitstekende kaart

kan er zo nu en dan een leuk spelletje op spelen neem ik aan?

DaveR5

Tja, er zijn inmiddels natuurlijk veel leukere kaarten te koop (én duurder).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan