DDR3 of DDR2

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheDarkKnight

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2009
Hallo!

Ik wil een moederrbord gaan kopen maar hij ondersteunt alleen maar DDR3. nou heb ik een ander gevonden die DDR2 ondersteunt, maar is er nou echt veel verschil tussen de twee geheugens en is de DDR3 beter voor toekomstige upgrades of kan de DDR2 de toekomstige dingen ook gewoon aan?

Alvast bedank

MVG TDK

Tja, als je de keuze hebt zou ik eigenlijk DDR 3 nemen en nieuwe geheugen erbij maar ik kan natuurlijk niet in jou geld tasje kijken.

ff nog een vraag

Dus de DDR3 zal de nieuwste videokaarten, processoren over twee jaar nog ondersteunen ?

en kan de DDR2 ook de nieuwstvideokaarten, processoren over twee jaar nog steeds ondersteunen of moet ik dan echt overstappen naar DDR3

want ik denk dat in 2010 de DDR2 een beetje zal wegvallen en dat ik opgescheept zit met een amper gebruikt moederbord met DDR2 geheugen en dat ik dan weer een nieuw moederbord moet kopen

ff nog een vraag

Dus de DDR3 zal de nieuwste videokaarten, processoren over twee jaar nog ondersteunen ?

en kan de DDR2 ook de nieuwstvideokaarten, processoren over twee jaar nog steeds ondersteunen of moet ik dan echt overstappen naar DDR3

want ik denk dat in 2010 de DDR2 een beetje zal wegvallen en dat ik opgescheept zit met een amper gebruikt moederbord met DDR2 geheugen en dat ik dan weer een nieuw moederbord moet kopen

Het heeft niet echt met ondersteunen te maken je videokaart en geheugen en proc. werken afzonderlijk(ze zijn niet al te afhankelijk van mekaar als ik het goed zeg.)
DDr2 is nog steeds het meest gebruikte geheugen(ik gebruik het zelf ook)
en DDR3 is nogal duur maar het ligt eraan wat voor moederbord we over praten en wat je budget is en DDR3 is future proof!
, DDR2 zal denk ik ook nog wel zo'n 1,5jaar meegaan in de productie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan