de balk koppelingen van IE

Status
Niet open voor verdere reacties.

Taalkring

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2002
Beste mensen

Weet iemand van jullie of het mogelijk is om de balk "koppelingen" van internet explorer te gebruiken tijdens het programma 'Word' van MSOffice2000. Natuurlijk wil ik dan ook weten hoe je dat doet.

Met vriendelijk groet

Sommige vragen verbaas ik me echt over.
Maar goed :).

Ik heb hier Office XP, en daar is het niet mee mogelijk.

vragen zijn nooit dom

Per difinitie zijn vragen nooooooooooooit dom de antwoorden daarin tegen soms wel.

Ik weet ook wel dat IE geen office is maar wel allebei een microsoft product. En als de werkbalk koppelingen direct toegankelijk kan zijn is dat weer mooi meegenomen.

HO EVEN!:mad:

Ik zei niet dat je vraag dom was. Ik zeg heel vaak op dit forum als mensen beginnen met "het zal wel een domme vraag zijn maar" dat domme vragen niet bestaan.

Ik zei alleen dat ik me verbaasde over de vraag. Daarmee wilde ik zeggen, jou vraag is er een die niet vaak voorkomt. En het is ook redelijk speciaal. Want ik pesoonlijk zie ik hier het nut niet van in. Mischien zie jij dat wel, ok. Maar het maakt mij niet uit waarom jij je vraag stelt, jij wilt dat gewoon weten.
Daarom gaf ik die reactie. En een gewoon antwoord.

Snap je?:)

ik begrijpt het maar......

Bij ons op de administatie zou het erg handig zijn als zij tijdens het tekstverwerken de toegang zouden hebben tot die balk koppelingen.

Via de werkblalk Web kan je naar Favorieten - Koppelingen. Dit is naar mijn weten de kortste weg in Word.

Geplaatst door Ingrid B
Via de werkblalk Web kan je naar Favorieten - Koppelingen. Dit is naar mijn weten de kortste weg in Word.

attachment.php

Ik kan vanaf hier koppelingen niet bereiken hoor.

Bijlagen

• waar.jpg
    waar.jpg
    7,3 KB · Weergaven: 58
Als je op Favorieten klikt, dan kan je toch naar de map Koppelingen gaan. Of heb ik de vraag verkeerd begrepen.

dank jullie wel

Dank jullie wel voor de reacties

Mijn probleem is opgelost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan