de beste browser

Status
Niet open voor verdere reacties.

anoniempersoon

Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2009
hallo iedereen,

ik zou graag willen horen wat jullie nou de beste browser vinden.
ikzelf vind firefox wel mooi maar met opstarten is hij best traag
en ik heb wel een goeie pc

Safari of firefox, internet exporer vind ik zelf niet echt zo goed (opra vind ik ook niet echt geweldig)

Is het niet belangrijker wat jij de beste browser vindt?

Zoveel browsers zoveel meningen.

Google Chrome!

die is echt de beste :thumb:
start super snel op + laad super snel alle webpagina's! :eek:

probeer maar eens!:shocked:

Zelf gebruik ik Firefox, met wat tweaks. Maar Chrome schijnt ook heel goed te zijn, maar is nog niet compatibel met alle sites.

Zelf gebruik ik Firefox, met wat tweaks. Maar Chrome schijnt ook heel goed te zijn, maar is nog niet compatibel met alle sites.

Ja dat heb ik ook welles gehoort maar zlf ben ik dat nog niet tegen gekomen en ik gebrui het al een tijdje!:p

Zelf gebruik ik tegenwoordig Opera. ik gebruikte altijd FireFox vanwege plugins als adblock+, noscript, etc en ben over beide erg te spreken.

Chrome komt er bij mij niet in aangezien ik het privacyaspect niet vertrouw
- elke installatie heeft een uniek installatie id waardoor dus elke Chrome installatie te gebruiken is om een profiel voor op te bouwen
- Standaard instelling is dat alles wat je in de adresbalk intikt naar google gestuurd word (ook al submit je die gegevens niet)
- Updates worden verplicht onderwater geinstalleerd
- kleine 404 pagina's worden vervangen door "Hints van google"

en allen zijn afzonderlijk geen echte halszaken maar de combinatie geeft dat ik Chrome niet vertrouw (hoe snel google hem ook maakt)

ik heb chrome al geprobeerd

in de snelheid en zo is het prima
alleen is het langzaam met sommige sites
en ziet het er heel onprofessioneel uit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan