de beste videokaart voor fs2004

Status
Niet open voor verdere reacties.

mike_f100

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2005
Mijn vorige vraag over het updaten van mijn driver voor de nvidia geforce 6600 is gelukt.

Nu het volgende:
-na het updaten ben ik nog steeds niet tevreden over de prestaties van mijn kaart in het spel Microsoft Flightsimulator 2004. Alle laandschapslijnen zijn hoekig en onduidelijk.
Ik had in mijn vorige pc een 128mb kaartje en dat presteerde beter.

Nu heb ik een P4, 3200ghz, 1500mb geheugen en de een 256mb geforce 6600.
Mijn werkgeheugen is meer dan genoeg, mijn processor is volgens mij ook snel genoeg.
Dus ik denk dat het toch mn videokaart is. De spel instelling zijn helemaal perfect ingesteld dus dat kan het niet meer zijn.

Heeft iemand een idee??:thumb: :thumb:

tja 3200 draait mijn broertje hem ook met de nodige problemen op.

maar je zegt hij staat op zijn best ingestelt. daardoor krijg je waarschijnlijk vreemde effecten puur omdatje kaart dat niet aan kan. zet hem wat lichter en je heb beter resultaat.

probeer ook dit is.

start -> uitvoeren -> dxdiag

en doorloop alle testen dan staat je kaart optimaal ingestelt en weet je ook wat hij kan.

en sommig spellen hebben ook zo'n ingebouwde functie voor het instellen van je kaart.

ook heeft nvidia zo'n progje bij de driver waar je in kan stellen wat voor spel je gaat spelen en zet hij hem voor je goed.

Welk merk en type videokaart had je voorheen en heb je de oude driver wel eerst op de juiste manier verwijderd voordat je de nieuwste driver ging installeren?

tja 3200 draait mijn broertje hem ook met de nodige problemen op.

maar je zegt hij staat op zijn best ingestelt. daardoor krijg je waarschijnlijk vreemde effecten puur omdatje kaart dat niet aan kan. zet hem wat lichter en je heb beter resultaat.

probeer ook dit is.

start -> uitvoeren -> dxdiag

en doorloop alle testen dan staat je kaart optimaal ingestelt en weet je ook wat hij kan.

en sommig spellen hebben ook zo'n ingebouwde functie voor het instellen van je kaart.

ook heeft nvidia zo'n progje bij de driver waar je in kan stellen wat voor spel je gaat spelen en zet hij hem voor je goed.

Ik heb even geprobeerd via dxdiag en alle instellingen staan goed.
Ik heb tevens eens geprobeerd om via nvidia progje de spelinstellingen te veranderen en dat heeft zeker effect gehad. Wel veel lastige termen maar het blokeffect van bijvoorbeeld kustlijnen en meren ed. zijn gewoon weer gaaf zoals vroeger.

heeft je broertje dit probleem ook?

Dit heeft wel een hoop opgelost echt toppie:thumb: :thumb:

Tnhx voor zover!!

Welk merk en type videokaart had je voorheen en heb je de oude driver wel eerst op de juiste manier verwijderd voordat je de nieuwste driver ging installeren?

Ik heb de oude driver correct verwijderd via een progje via een onderwerp van jezelf.
dat is allemaal prima gegaan.

maar zoals je kon lezen hierboven ben ik al een heel stuk verder!!
Thnx voor zover:thumb: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan