de bewerking is mislukt kan een opject niet vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mathieu55

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 mei 2013
Berichten
2
het is zo ik en mijn vrouw hebben allebij een laptop met een ziggo provider waar wij 2 mailadressen kunnen gebruiken
mijn vrouw *****@ ziggo.nl en ik *****@ziggo.nl
mijn vrouw is hoofd account en ik de 2e mail account
Mijn vrouw heeft wel Outlook 2007 in gebruik ik nu Live mail maar ik wil ook outlook 2007 die nu ook is geinstaleerd.
de acount is goed ingevuld want ik krijg wel van outlook de 3 groene vinkjes dat alles goed is ingesteld
pop.ziggo.nl inkomend
smpt.ziggo.nl uitgaand

bij het verzenden vanuit outlook krijg ik de melding de bewerking is mislukt, kan een opject niet vinden.
help me aub
ik ben ook visueel gehandicapt (blind ) en ik werk met sneltoetsen van outlook die ken ik allemaal geleerd op mijn revalidatie.

groet Mathieu
 
Heb je je outlook als standaard mail progamma ingesteld.

Het kan natuurlijk zijn dat hij het toch wilt proberen te verzenden met livemail en er daardoor een conflict ontstaat.
Maak eerst een systeemherstelpunt voor als het mis gaat.

Je kunt ook je account uit livemail verwijderen, wellicht biedt dat soelaas. Zie bijlage:

Account standaard maken..PNG
 
hoi coenraad,
ik heb windows live verwijderd en er is niets veranderd als ik een mail naarmijzelf maak komt het in Postvak Uit terecht maar verder gaat het niet.
ik ontvang nu de mails in de webmail van Ziggo. ik krijg steeds de zelfde foutmelding.
 
:confused: Soms helpt e-mail account helemaal verwijderen, en gewoon opnieuw instellen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan