Onderstaande macro: Application.Run mailen" verstuurd 2 tabbladen door er een PDF van te maken en vervolgens te mailen naar een mailadres.
Daarna komt de macro terug in het tabblad Ds waar vervolgens 3 stappen naar rechts gedaan wordt.
Vanaf deze cel: Hoe vind ik nu de eerst volgende lege cel naar beneden kijkend?
Ik kom iedere keer naar het zoeken op internet en hier op de laatste cel van mijn sheet uit. 65000 zoveel.
Ik kom uit met de 3 stappen naar rechts op een willekeurige cel in kolom E en een cel of 10 naar beneden in kolom E is er een lege cel. Ik wil daar komen te staan met de cursor.
Na de macro wederom uitgevoerd te hebben wil ik dan weer op de eerstvolgende lege cel naar beneden terecht komen. Deze is dan weer x cellen lager
Sub pre()
ActiveSheet.Unprotect
Sheets(Array("FACT", "Bever")).Select
Application.Run mailen"
Sheets("Ds").Select
Selection.Offset(0, 3).select
?? ?? ??
End Sub
Alvast dank weer voor jullie hulp
FrankBekijk bijlage 226939Bekijk bijlage 226939
Daarna komt de macro terug in het tabblad Ds waar vervolgens 3 stappen naar rechts gedaan wordt.
Vanaf deze cel: Hoe vind ik nu de eerst volgende lege cel naar beneden kijkend?
Ik kom iedere keer naar het zoeken op internet en hier op de laatste cel van mijn sheet uit. 65000 zoveel.
Ik kom uit met de 3 stappen naar rechts op een willekeurige cel in kolom E en een cel of 10 naar beneden in kolom E is er een lege cel. Ik wil daar komen te staan met de cursor.
Na de macro wederom uitgevoerd te hebben wil ik dan weer op de eerstvolgende lege cel naar beneden terecht komen. Deze is dan weer x cellen lager
Sub pre()
ActiveSheet.Unprotect
Sheets(Array("FACT", "Bever")).Select
Application.Run mailen"
Sheets("Ds").Select
Selection.Offset(0, 3).select
?? ?? ??
End Sub
Alvast dank weer voor jullie hulp
FrankBekijk bijlage 226939Bekijk bijlage 226939
Laatst bewerkt: