• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

De Excel-sectie heeft 10.000ste topic!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Wigi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Wigi

Inventaris
Lid geworden
6 apr 2006
Hoi

De titel dekt de lading: vandaag werd in de Excel sectie de 10.000ste topic geopend.

Een mooi aantal en dat er nog vele mogen bijkomen ;)

Proficiat ook aan de collega-helpers in Excel (en natuurlijk op heel Helpmij). en aan de moderator(s) ;)

[Bericht staat ook in de Members Chat: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=330744]

Wigi

Laatst bewerkt:
Ik ben hier nog niet zo lang actief, maar proficiat aan iedereen die zijn steentje daartoe heeft bijgedragen.

Hij is dubbel gepost, ook in felicitaties. Aangezien het een mijlpaal is voor deze sectie blijft het een paar dagen open.

Laatst bewerkt:
van harte proficiat.

Doe zo verder :thumb::thumb: (en dank voor al de hulp in heden en toekomst )

groet

grema

Ik ben hier nog niet zo lang actief, maar proficiat aan iedereen die zijn steentje daartoe heeft bijgedragen.

Ik sluit mij hier geheel bij aan. Ook ik zit hier nog niet zo lang.
Het is leuk om af en toe eens een ander te kunnen helpen:), en helemaal top als je zelf goed geholpen wordt:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan