De F toetsen doen het niet!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

robbienl

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2007
Hallo, mijn vraag is hoe werken de F toetsen weer want alleen de F1 toets doet het, en de andere niet.
Zit er miss een lock op?

Je geeft wel bijzonder weing informatie, zo kan niemand er wat mee, is het een laptop, een PC, welk merk en type toetsenbord.

Enne, je vraagt het hier al, mijn antwoord, kijk even in de manual, indien een laptop of een merk PC.

Je geeft wel bijzonder weing informatie, zo kan niemand er wat mee, is het een laptop, een PC, welk merk en type toetsenbord.

Enne, je vraagt het hier al, mijn antwoord, kijk even in de manual, indien een laptop of een merk PC.

het is een pc(xp) en merk van het toetsenbord heet sweex

Je geeft wel bijzonder weing informatie, zo kan niemand er wat mee, is het een laptop, een PC, welk merk en type toetsenbord

:confused:
Tja, is het een multimedia toetsenbord?
Boven de F toetsen geen F lock key? alhoewel F1 het ook niet zou moeten doen, afgekoppeld en opnieuw ingestoken al geprobeerd bij een USB bord? opnieuw opstarten al geprobeerd?

Op een andere PC geprobeerd?

Morgen naar de winkel hollen en een nieuwe halen?

:confused:
Tja, is het een multimedia toetsenbord?
Boven de F toetsen geen F lock key? alhoewel F1 het ook niet zou moeten doen, afgekoppeld en opnieuw ingestoken al geprobeerd bij een USB bord? opnieuw opstarten al geprobeerd?

Op een andere PC geprobeerd?

Morgen naar de winkel hollen en een nieuwe halen?

ik heb deze al best lang maar ik had ze nooit nodig. ik koop morgen dan wel nieuwe toetsenbord en waar zou die F lock key dan moeten staan?

Anders moet het type van je toesenbord opgeven dat staat op de achterkant je toetsenbord, misschien kan de daar een driver voor vinden.

Die F lock toets, zit meestal gewoon naast de F12, of nog iets verder dan de F12
Ongeveer zoiets:

1108373521-top8.jpg

Laatst bewerkt:
Koop een goed merk als je hem gaat vernieuwen, geen sweex of trust deze geven nog al eens problemen met de software die je er op installeerd.
Logitech of een ander a merk dan heb je de minste problemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan