de functie 'alles selecteren' werkt niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jave
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Jave

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2010
Ik tracht in een document dat oorspronkelijk is opgemaakt in Word alles te selecteren met Bewerken-Alles selecteren. Echter, alleen de titel/header van mijn document wordt geselecteerd. Heeft iemand een oplossing?
Dank bij voorbaat.
Jave

Maakt jammer genoeg geen verschil..toch bedankt voor j reactie

Misschien staat de cursor wel in de header. Klik eerst eens ergens in de tekst zodat de cursor midden in de tekst staat. Hierna opnieuw CTRL + A proberen.

Ctrl+A werkt inderdaad afhankelijk van de context; dus in de header selecteert hij alleen alles in de header, in een tabelcel alleen de tabelcel, als er aan het begin van een document een tabel staat werkt Ctrl+A daar helemaal niet.

Het betreft een voorbewerkt document , een sjabloon, met header, voettekst, titels enz.. Eender waar ik de cursor zet, al dan niet met gebruik van Ctr+A, steeds wordt eerst het bovenste titelgedeelte (header) geselecteerd. Er zit blijkbaar niets anders op dan alle stukken afzonderlijk te selecteren (ik wil het ganse document in een ander lettertype zetten).
Dank voor de reacties.

Het is beter opmaakprofielen te gebruiken om de opmaak van een document te beheren dan directe opmaak toe te passen. Daar zijn ze speciaal voor gemaakt. Het is in het begin even wennen maar een onmisbaar instrument voor een consequente opmaak van langere teksten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan