De functie bron weergeven/ view source in Microsoft Internet Explorer werkt niet.
Als ik een bron van een website probeer te openen krijg ik telkens mijn bureaublad. Ik werk onder Windows XP Pro en gebruik IE6.
Ik heb al op een ander forum gekeken en zag dit antwoord:
Het kan zijn dat je van het ene op het andere moment de optie Bron weergeven (View Source) niet meer kan gebruiken. Wanneer je de optie kiest in je menu, zal er gewoon niets gebeuren ook al heb je een correcte editor aangeduid staan.
De oplossing is even eenvoudig als ze vreemd is...
Ga naar het menu Extra en selecteer Internet-opties.... Klik dan onder Tijdelijke Internet-bestanden op bestanden verwijderen. Dit werkt bij mij niet.
Wie weet er een oplossing?
Mijn nieuwe emailadres is: *KNIP* Hier stond een email-adres.
Als ik een bron van een website probeer te openen krijg ik telkens mijn bureaublad. Ik werk onder Windows XP Pro en gebruik IE6.
Ik heb al op een ander forum gekeken en zag dit antwoord:
Het kan zijn dat je van het ene op het andere moment de optie Bron weergeven (View Source) niet meer kan gebruiken. Wanneer je de optie kiest in je menu, zal er gewoon niets gebeuren ook al heb je een correcte editor aangeduid staan.
De oplossing is even eenvoudig als ze vreemd is...
Ga naar het menu Extra en selecteer Internet-opties.... Klik dan onder Tijdelijke Internet-bestanden op bestanden verwijderen. Dit werkt bij mij niet.
Wie weet er een oplossing?
Mijn nieuwe emailadres is: *KNIP* Hier stond een email-adres.
Laatst bewerkt door een moderator: