De goede software of ander oplossing voor netwerkadapter packard bell notebook pew91.

Status
Niet open voor verdere reacties.

klaver1234

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 apr 2013
Hallo allemaal,
Mijn laptop (packard bell pew91/TK85) moest helaas geformatteerd worden en daarna is op deze laptop opnieuw windows 7 geïnstalleerd. Nu doet internet het niet goed. Ik heb al verschillende software geprobeerd (voor de netwerkadapter) ook van de packard bell site. Draadloos internet heeft het 2 keer één dag perfect gedaan, maar dan ineens doet hij het niet meer (ik zit nu op een oude laptop) en nu lijkt hij helemaal niet meer te willen.. De laptop heeft dan wel goede verbinding naar de router, maar geen internet. Ik hoop dat er tips zijn en/of waar dan wel de juiste sofware is te downloaden.
Alvast bedankt voor de moeite,
Met vriendelijk groet,
A.Klaver

Laatst bewerkt:
Hang de laptop eens met kabel aan internet en laat hem bijwerken. Ik denk, dat bij draadlos je nog je netwerk als thuisnetwerk moet configureren...

Hij lijkt het weer te doen. Ik kijk het nog even 2dagen aan, omdat hij het vaker weer leek te doen.

Hij heeft het weer anderhalve dag perfect dag gedaan, en nu doet hij het weer niet. Als er nog meer tips zijn? Alvast bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan