• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

De Gouden Gids raadplegen vanuit Office 2003/2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

GeenJ49

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2008
Met Microsoft Office 2003 was het mogelijk om de online database van Gouden Gids Nederland te raadplegen. Hiermee was het mogelijk om vanuit de Office programma's Word 2003, Excel 2003, PowerPoint 2003 en Outlook 2003 (alleen bij het lezen of schrijven van e-mail) de adresgegevens van 650.000 bedrijven in Nederland te raadplegen.
Helaas heeft Microsoft het artikel waarin dit beschreven stond van haar website verwijderd.:mad:
Vraag: Heeft iemand het artikel of de tool nog om de gegevens uit de GG te exporteren naar Excel. Of is er nog een andere mogelijkheid? Ook voor Office 2007?

Bij voorbaat bedankt voor de hulp! M.v.g. Jan :thumb:

Hallo,

Mail Microsoft support eens met deze vraag. Het bestand zal vast nog wel aanwezig zijn

Geen oplossing??

Is er echt niemand die een oplssing voor mijn probleem heeft?
Mogelijk toch nog een reactie?

Bij voorbaat dank, Jan

Ik kan niet helpen, nooit zoiets gebruikt. Succes nog.

Nogmaals:

Mail Microsoft support eens met deze vraag. Het bestand zal vast nog wel aanwezig zijn

Mailadres van Microsoft Support

Hoi Tim

Bedankt voor je advies. Ik heb me slag in de rondte gezocht naar een mailadres van Microsoft Support. Helaas niet gevonden, ook niet op de support sites van MS zelf. Heb jij het adres toevallig bij de hand?

Mvg Jan

Hoi Tim

Ik ga telefonisch contact met ze opnemen, je hoort nog.

Mvg Jan

Het telefoonnummer van Microsoft Customer Service Nederland is: 020-5001500.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan