de hel van Packard Bell

Status
Niet open voor verdere reacties.

sylvieke

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2009
Recent kochten wij een packard Bell imediaB4000 geinstalleerd met Vista.

Heb hem reeds teruggebracht naar verkoper, zegt dat er niets aan de hand is! met de pc,
maar hij blokkeert constant. wat is hier aan de hand????

WELKOM OP HELPMIJ..

even in me glazen bol kijken hoor...
Neen, met deze info blijft ie blank

Waarmee de vorige sprekers m.i. o.a. ook bedoelen:

- de machine werd afgeleverd, heeft íe dit verschijnsel onmiddellijk al gehad, of heeft de machine het wel even goed gedaan?

Afhankelijk van je antwoord komen er vervolgvragen.

Recent kochten wij een packard Bell imediaB4000 geinstalleerd met Vista.

Heb hem reeds teruggebracht naar verkoper, zegt dat er niets aan de hand is! met de pc,
maar hij blokkeert constant. wat is hier aan de hand????

wat bedoel je eigenlijk met "blokkeren"??

met blokkeren bedoel ik dat de pc plots stop in het midden van het programma en je er niets meer kan mee doen, buiten volledig afzetten natuurlijk. Dit was reeds het geval toen wij hem kochten! daarom ging hij terug naar de verkoper. wij hadden er iemand bij gehaald omdat wij blue screens kregen, de internet aansluiting niet werkte en ook toen al volledig vast liep.
Hij gaf ons de raad de pc terug te brengen omdat hij dacht dat hij niet nieuw was. Volgens de winkel was dit helemaal niet waar en de pc kwam drie weken laten terug met de melding dat er niets aan de hand was.
Nu werkt het internet wel en ik heb Norton anti-virus eruit gegooid en vervangen door AVG free.

@sylvieke,

Welkom op Helpmij.:)

Ik heb je bericht naar deze topic verplaatst. Als je wil reageren zul je de knop "Reageer op vraag" moeten gebruiken. Nu had je een nieuwe topic aangemaakt.

Nu werkt het internet wel en ik heb Norton anti-virus eruit gegooid en vervangen door AVG free.

heb al eens een scan gedaan over de hele computer?

wat ook nog de oorzaak zou kunnen zijn is oude drivers

en over wat voor programma's gaat het?

Laatst bewerkt:
ten einde raad

ik heb al zo wat alles geprobeerd, ook een volledige scan doet hij niet, ergens tijdens de scan loopt hij vast; en op zo wat alle mogelijke programma's OUDE DRIVERS? goede vraag maar het is een nieuwe pc! winkel zegt er is niets aan de hand met deze pc!!!!

Wellicht is er iets met het geheugen.
Je zou een kunnen proberen indien je meerdere reepjes hebt om eens met 1 te proberen en kijken wat ie doet.
Dan evt met de ander.
Daarnaast als het een nieuwe pc betreft en je houdt deze klachten dan toch maar weer claimen!!

Heb je toevallig de specificaties bij de hand? Dat zou erg helpen..

Dit zijn de specificaties :

PB iMedia B4000NL
Classificatie: 2.4 Windows prestatie-index
Processor: Intel(R) Celeron(R) CPU E 1400@2,00 GHz
Geheugen: (Ram) 2.00 GB
Type computer : 32-bits besturingsysteem

loopt momenteel nog steeds vast maar niet in één specifiek programma, heel willekeurig probleem.
Ook:
Virus detected door AVG:
Tracking cookies Weborama
C:/Users/Packard Bell/App Data/Roaming/Microsoft Windows/cookies/Packard Bell@weborama(1)bt?????? en in Win32/cryptor.

Laatst bewerkt:
heb je een herstel cd erbij gekregen? zo nee dan heeft hij vast een herstel partitie, probeer dit beestje eens opnieuw te installeren, mischien kom je hier wat verder mee :rolleyes:
betrefd het dit systeem? :
Merk processor : Intel
Type processor : Celeron E1400 Dual Core
Kloksnelheid : 2,0 GHz
Cachegeheugen : 512 KB
Bustechnologie : 800 MHz
Intern geheugen : 2048 MB
Harde schijf : 320 GB
CD/DVD (RW) : double layer DVD
Diskettestation : nee
Grafische kaart : nVidia GeForce 7050
Grafisch geheugen tot : 895 MB
Shared videogeheugen : ja
Modem : geen
IEEE 1394 : nee
Netwerkkaart : ja
Parallelpoort : nee
Seriële poorten : nee
USB-poorten : 6x USB 2.0
TV-out : nee
Besturingssysteem : Win Vista Home basic
IRDA : nee
WiFi : -
Garantie : carry in
Garantieduur : 12
Bluetooth : nee
Toetsenbord : multimedia
Muis : optisch
Monitor : 19" TFT
Fabriekscode : iMedia B4000 PV.U050Y.002

Laatst bewerkt:
blijkbaar kan je modden op dit forum, dus had je ook je berichtje kunnen verwijderen:confused: maargoed terrug naar het topic maar weer:thumb:

de grafische kaart is ook niet alles... probreer eens rechtermuis op buroblad -> aan personlijke voorkeur aanpassen -> kleur en vormgeving aanpassen -> eigenschappen van de klassieke vormgeving openen vooor meer opties -> en kies eens windows klassiek en druk op ok

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan