hey hallo ik heb zojuist een probleem ondervonden met mijn computer. Het zit zo dat mijn voeding kapot was, dus heb ik hem laten maken en nu heb ik hem weer thuis. Nu wou ik muziek luisteren, maar toen gaf mijn computer aan dat al mijn muziek weg was in wmp. Ik dacht wat raar dus ik ging naar mijn hardeschijf om te kijken of mijn muziek er stond en nu geeft hij aan met een vraagtekentje voor het hd icoontje dat de computer hem niet kan vinden.
Maar nu komt het rare ik heb mijn hardeschijf van 80 gig opgedeeld in 2 partitie's de 1 is voor al mijn filmmateriaal en de andere voor muziek en foto's. nu is het gekke dat de partitie van mijn films gewoon werkt al mijn films staan er op en ik kan ze ook bekijken. hoe kan het dan dat de andere partitie onvindbaar is ? ik hoop dat iemand mij kan helpen groetjes dardow
Maar nu komt het rare ik heb mijn hardeschijf van 80 gig opgedeeld in 2 partitie's de 1 is voor al mijn filmmateriaal en de andere voor muziek en foto's. nu is het gekke dat de partitie van mijn films gewoon werkt al mijn films staan er op en ik kan ze ook bekijken. hoe kan het dan dat de andere partitie onvindbaar is ? ik hoop dat iemand mij kan helpen groetjes dardow