De homepage van de computer verandert!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

crazyheels

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 mei 2002
Lekker dan, ik ben dus gestraft voor het surfen naar warez, cracks en serials. Heb gisterenavond op de comp van de zaak wat zitten surfen.......

Zet ik de computer aan, komt ipv ons intranet homepage er een of ander portal tevoorschijn:

C:winnt/homepage......of zoiets.

Ik haalde em weg in internetopties en zette de oude homepage weer terug. Echter....als ik de computer afsluit en weer opstart komt ie elke 2e keer terug.

Help...wat moet ik doen om dat ding weg te krijgen?

groet,

Hahaha, sorry.

Ken dit probleem wel. Ik heb dan ook op het werk ook effe AdAware geinstalleerd. Kun je gratis downloaden van www.lavasoft.com. Haalt allerlei spyware, dailers, portals enz weg. Je kunt ook de NL patch binnenhalen en na installeren eerst effe updaten.
Pak maar op dat alles wat je doet niet gelogt wordt. Bij mij wel door de Novell Bordermanager. Maar wordt door de vingers gezien. :)

Ik heb met Adaware gecleand maar het blijft terugkomen. Niet altijd, maar zeg maar om de 2 tot 3 keer bij het opstarten van de computer of IE.

Ik heb het maar doorgegeven aan automatisering, zie wel wat ze zeggen. Op zich niet zo erg omdat ik zelf de startpagina in internetopties kan veranderen maar als een collega hier ooit zit en opstart dan zou het wel eens kunnen dat ie niet weet wat te doen.

Daarom moet ik em weg hebben.

Ok, ik heb em er al gezet, en, ongeduldig dat ik ben, heb ik de boosdoener al weggevinkt.....

En.....heb ondertussen de computer 4 x opgestart en IE ook al diverse keren....krijg em niet terug!

Thx!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan