De ideale Tablet voor me?

Status
Niet open voor verdere reacties.

benjaminisdenaa

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2012
Hallo iedereen,

sinds kort ben ik me gaan interesseren over Tablets.
Ik zou me er graag een aanschaffen, maar natuurlijk zijn er een paar eisen.

-Ik wil hem aan de TV kunnen aansluiten, via HDMI natuurlijk.
-USB, JA! ZOWIEZO!
-Ik wil hem kunnen aansluiten aan een toetsenbord en muis (via USB Hub, of mss gewoon bluetooth, maakt niet uit)
-Geen rommel van Bart Smit ofzo dergelijke.
-Liefst SSD

Als het mogelijk is wil ik ook graag eentje die je open kunt vijzen, aangezien ik verslaafd ben aan alles openvijzen, kijken wat erin zit en later mss upgraden.

De prijs; ik heb momenteel een budget van 360 euro, maar als het moet, kan ik voor meer zorgen.

Ik hoop dat jullie neutraal blijven tussen Android en Windows, maar ik wil wel graag meegeven, als er een Tablet te koop is waar je Ubuntu op kan zetten (is dit mogelijk?) via BIOS of dergelijke, wil i khem zeker, aangezien ik Android heel fijn vind, maar Ubuntu zal voor mij de ideale Tablet betekenen! (Voor drivers, dat zal ik wel vinden op het internet)

Ik hoop dat jullie me hiermee voort kunnen helpen aangezien winkel 'Coolblue' na 12 uur niet reageert..

Mvg,
Benjamin (:

dat is er niet.
of je koop het doking station er niet bij.

Zijn er geen alternatieve tablets waar je windows op kan installeren bv? Ik heb nog een windows versie, vandaar..
Nog iets, mensen, ik ga slapen, dus ik hoop dat ik nog wat nuttige reacties kan lezen morgenvroeg;

Dus ik heb ook nog een DVD drive (usb) die ik wel kan gebruiken.

Ik heb ook net gehoord dat je Windows 7 op Android tab kan zetten?

Indien dit waar is, dan mag het gerust een Android zijn, maar geen tab met win7 preinstalled omdat ik nog een cd met key heb :p

Laatst bewerkt:
GA je geen voetbal kijken? ;p.
Tablets bestaan nog maar kort. En een fatsoenlijke tablet is zo 600 euro.
Het beste zal ik kiezen voor een Ipad 2 en dan 16 GB zonder 3G.
Dan zit je op zo'n 380 euro. Maar 16 GB is weinig en het is ook geen SSD volgensmij.

Samsung Galaxy Tab 2 10.1 leek me wel wat..? ;)

Ipad heeft geen USB..

Laatst bewerkt:
je kunt ook de asus tf300t kopen, ik weet niet of die windows kan, maar die heeft wel een ssd(zoals elke tablet) en daar kun je ook een asus docking station op aansluiten.

Wel, waar ik vooral interesse in heb is de snelheid en USB aansluitingen, en idd, een docking station. Die asus lijkt ideaal, maar is de prime niet geavanceerder en zijn er geen betere?

EDIT: oke, de Asus EEE pad transformer prime is idd een goede keus voor mij, maar zal hij windows 8 kunnen draaien als die uitkomt?

Laatst bewerkt:
Waarom wil je Windows 8? Kun je beter nog even wachten, deze zal zich nog moeten bewijzen op de tablet markt. De transformer prime kun je des gewenst van Linux voorzien, maar persoonlijk zou ik het op Android houden dan.

De nieuwe Asus 300 is met dock 499,- euro.

Verstuurd vanaf Mijn Asus transformer Prime. :p

Voor zover ik weet kwam de 300 na die van mij uit. Weet via XDA developers, dat je er linux op kan zetten. Heb het zelf niet geprobeert en blijf ook bij Android.

Ik ga de Prima pakken, om dat deze veel krachtiger is, denk ik. :p

Zijn er nog voorstellen en vooral; Is windows op een android tab nodig zonder remote?

Laatst bewerkt:
volgens mij is de tf300t even krachtig, want die heeft ook een tegra 3 en een tegra 3 is altijd 4plus1 (een quadcore cpu met een kleinere cpu erbij voor lichtere taken).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan