De-installatie "oude" router nodig?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jessy27

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 okt 2000
Aangezien mijn huidige router (Linksys, 11 Mbps) mijn internetsnelheid (20 Mbps) niet meer aan kan heb ik een nieuwe router aangeschaft (54 Mbps). Moet ik voordat ik deze installeer eerst nog iets van die oude de-installeren of verwijderen of kan ik gewoon de cd -rom er in doen van de nieuwe en het installeren?

Alvast Bedankt!

Gewoon met de nieuwe aan de gang gaan de instellingen staan toch inb de oiude router dus daark om je niet bij gewoon de nieuwe installeren :)

Ik snap sowieso niet dat mensen software van hun router installeren?! Doe ik NOOIT.. hij krijgt automatisch een IP adres waarna je hem via de browser kan configureren. (Bij sommige routers moet de eerste keer via een UTP kabel).

Wat zijn de voordelen ervan?

misschien omdat je bij sommige routers een password moet invoeren die je bij je houd want anders blijft het standaar password actief en dan kan iedereen die het stnadaard password weet inloggen....

Je bedoelt dat er nog routers zijn waar je het wachtwoord niet de router zelf kan aanpassen?

Hmm zou ik links laten liggen. Een router moet zijn werk doen ook qua beveiligingsinstellingen en geen extra software

De installatie cd is er gewoon voor dat mensen niet vergeten om hun password intestellen en draadloos

ik heb de linksys wrt54g als je die met de install cd installeerd is het zo voor mekaar maar ga je het los doen gewoon met de hand dan duurt het nog wel ff!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan