De installeren van software lukt niet!!?

Status
Niet open voor verdere reacties.

nkamp

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2007
Berichten
131
Hallo,

In het kader van het versnellen van mijn pc en mn. bij het opstarten wil ik bv. software verwijderen die volgens mij geen echte toegevoegde waarde heeft.
Ik heb een Thosiba Qosmio waar ik tevreden over ben met OEM software (volgens mij heet dat zo). Daar is oa. Toshiba Tempro geïnstalleerd dat bij het opstarten ook een service staat. Volgens mij kan dat er wel af. Wanneer ik dit probeer via "Een programma verwijderen of wijzigen" dan gaat wel netjes de progress bar lopen met "Bezig met het verzamelen van de vereiste gegevens....". Vervolgens krijg ik de melding:

"Fout 1325 'UIAutomationProvider.dll is geen geldige korte bestandsnaam.

Ik heb al wel andere Toshiba programma's verwijderd zoals de realtime klok, ook zoiets dat volgens mij niet nodig is. Ook op 'nett' manier niet handmatig software gedelete!
Ook heb ik Tempro opnieuw geinstalleerd in de hoop dat de dll ook weer geïnstalleerd zou worden en dat ik het dan kan verwijderen. Helaas geen succes.
Nu heb ik al gegoogled maar ik kan niet echt iets vinden. Iemand ene idee hoe dit nu toch kunt verwijderen?

Nico
 
revo is misschien iets voor je. Heb er zelf goede ervaringen mee. Je kunt de gratis versie nemen, die is goed genoeg.
 
Deze programma's geven ook de bovenstaande fout! Dus daar lukt het niet mee. Het blijkbaar met grover geschut.
 
Thosiba heeft het wel over verwijderen maar rept er met geen woord over hoe!
In onderstaande link staat wel uitgelegd hoe je de service kunt stoppen.
http://www.toshiba.be/innovation/nl/generic/TEMPRO_HELP/
En ik verwacht ook dat hij onder "services.msc" te vinden is waar je het opstarten (opstarttype) wellicht kunt uitschakelen.
 
Laatst bewerkt:
1) installeer CCleaner
2) klik op Gereedschap en dan op Opstarten
3) selecteer TEMPRO in het lijstje
4) rechtsklik erop en dan op Uitschakelen
5) herstart je PC
6) deinstalleer TEMPRO
 
Nee dit alles werkt niet, ik krijg nog steeds dezelfde error! "Fout 1325 'UIAutomationProvider.dll is geen geldige korte bestandsnaam.

Ik heb wel redelijk wat computer ervaring maar dit...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan