de-installeren van sp1 in xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

MarionF

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2002
Hallo,

Sinds een paar weken heb ik service pack1 voor xp op mijn pc, maar ik heb het gevoel dat dit nu niet echt een verbetering is. Vanaf het moment dat ik dit sp1 erop heb staan kan ik geen bijlagen meer openen in outlook. Heb al van alles geprobeerd maar helaas.

Ik wil sp1 er af halen, kan dit zonder probleem?

Als je bij het installeren hebt aangeven dat ie backups moet maken dan kan je hem bij software em deinstalleren.

Als die er niet bij staat heb je pech, dan kan je het er niet zo maar meer afhalen, HEEL meschien nog via een system restore point terug te zetten maar ik zou dit niet aan raden.

Het kan zonder problemen maar vertel eerst eens welke outlook of outlook express je gebruikt.

Meestal is er wel een oplossing voor je probleem

Ik gebruik Outlook 2000 van office, daarnaast gebruik ik incredimail, maar die geeft het zelfde probleem met de bijlagen.

Voor het bijlageprobleem van outlook 2000 kun je dit eens doornemen

Ik heb die pagina bekeken en zodoende kwam ik bij de updates voor office 2000 terecht. Heb alle updates gedaan, koste bijna een uurtje, maar goed, in outlook kan ik nu wel de bijlagen openenen en zelfs opslaan!! Dus dat probleem is verholpen, alleen kan ik de bijlagen niet opslaan op een andere partitie, alleen in c:

Maar dat is niet erg, na de tijd kopieer ik ze gewoon naar de bewuste partitie. Bedankt voor de reacties en de hulp!:thumb:

In incredimail blijft het probleem zich wel voordoen, zodra ik maar een mail open met een bijlage sluit incredimail direct af.:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan