• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

de juiste formule

Status
Niet open voor verdere reacties.

Grijmans

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2015
Bekijk bijlage Map1.xlsx

Hoi zou mij iemand kunnen helpen met de juiste formule in mijn voor beeld rode cel
er zou vrijdag na 24:00 de uren moeten optellen
en bij zaterdag iegelijk het zelfde

Alvast bedank voor jullie moeite

Hallo Grijmans

Ik begrijp nog niet helemaal het uren schema. Is het puur voor en na 24:00 uur? Of is het: na 24:00 uur sowieso 150%? De uren voor 24:00 100% indien niet meer dan 8, eventuele extra uren tot 24:00 130%? In elk geval kun je gewoon een datum en een tijd samenvoegen door de cellen op te tellen. Het is dan eenvoudig om een begin en een eindtijd samen te stellen. Zie bijgaand voorbeeld. Zondags geldt soortgelijk.

Bijlagen

Hoi arnoo7

Ben je dankbaar, heb het voor mij opgelost heb je formule in klom W gebruikt had alleen Na 24:00 nodig
Ik denk ook wel dat er betere oplossingen zijn voor mijn uren registratie maar dat zou mij niet lukken :d maar goed ik ben weer tevreden tot nu toe

Met vriendelijke groet

Harry

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan