De klok opnemen van de plantenveiling voor later te bekijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

bhofkens

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2008
Geachte persoon,

Ik weet niet of ik in deze forum goed zit maar het volgende:

mijn schoonvader wild de klok via de veiling opnemen. Hellaas word de klok niet opgenomen via de veiling zelf. Er is wel een oplossing om het via een programma genaamt een screenschot recorder op te nemen en dan via een gedeelde map te delen naar een mediaplayer waar hij het kan bekijken van een avi bestand.

Maar nu het volgende de klok begint om 6 uur s'ochtends en stopt om 10 uur of 12 uur en waar 10 tot 20 minuten van het verkopen van zijn planten is. Hij gaat echt niet om 6 uur het bed uit en voor de scherm zitten voor een hele ochtend zitten hij heeft wel beters te doen. Is het mogelijk dat er een script of programmatje is die op de flora holland site inlogt en dan de goede klok selecteerd en dan ga opnemen maar dit allemaal automatisch vanaf 6 uur tot 12 uur en eventueel in te stellen op tijd en wachtwoord. Dus mijn vragen zijn:

Een Goede Screenschot recorder i.v.m. dat de veilingklok live is en niet opgenomen worden (Silverlight).

Script werking volgende stappen automatisch laten doen op 5:30:
1. inloggen op de veilingsite met gebruiker en wachtwoord (zal eerst kijken of dit via de standaard browser gewoon ingelogt kan blijven)
2. daarna het opstarten van de screenrecorder (minamiliseren)
3. opnemen van het scherm starten om 6 uur
4. stoppen met de opname om 12 uur.
5. het bestand exporteren naar een vast bestand of datum zoals: veiling24112012.avi of een andere goede gangbare formaat.

Heeft iemand een idee of het uberhaupt kan. Ik weet dat dit een specifieke vraag is.

Het overbrengen naar een mediaplayer heb ik al wel een programmatje.

Je zou een opnamenprogramma zoals fraps kunnen gebruiken, dat je om 6 uur effe je pc op gaat om hem aan te zetten. en om 12 uur terug te komen om het te stoppen. dan heb je het ook opgenomen. ik denk dat dat is wat je nodig had?

Ja ook programma ga ik testen maar is het niet in te plannen via Windows zelf?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan