• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Opgelost De laatste cel op een werkblad zoeken en herstellen

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Status
Niet open voor verdere reacties.

Velpon

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2020
Mijn complexe Excel met veel werkbladen loopt regelmatig vast op verschillende plekken. In mijn zoekactie om dit op te lossen liep ik tegen het volgende aan: Microsoft: De laatste cel op een werkblad opzoeken en herstellen

Op al mijn tabbladen speelt dit. Soms met vele duizenden regels en kolommen. En ik krijg het met het Microsoft advies niet weg gewerkt.
Kan iemand mij helpen?
Ik heb een uitgekleed voorbeeld bijgevoegd wat een benut bereik heeft van A1:FB130. Maar de laatste cel blijft maar op GV3814.

Bijlagen

Selecteer rij 131.
Houd de Shift-toets ingedrukt en druk achtereenvolgens op End, pijltje naar beneden.
Dan rechtermuisknop, kies verwijderen.
Selecteer kolom FC.
Houd de Shift-toets ingedrukt en druk achtereenvolgens op End, pijltje naar rechts.
En je raadt het al, rechtermuisknop, verwijderen.

Sla het document op.
Je voorbeeld gaat van 169 kB naar 136 kB.

Laatst bewerkt:
Dankjewel AHulpje. Ik had alléen de overbodige kolommen en rijen verwijderd, maar ik moest alles selecteren tot het einde. Probleem opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan