Hoi,
Ik loop van het ene probleem naar het andere
Ik heb 2 comp's draaien onder xp home met daar tussen een router voor gedeeld internet.
Liep als een zonnetje, tot laat ik zeggen een week of drie geleden. Toen zag 1, 2 niet meer...
Maar 2 ziet 1 wel.
Internet werkt voor beiden.
Heb het even laten zitten toen onder de mom los ik wel weer op.
En nu probeer ik het op te lossen maar tot mijn schande lukt het me niet:8-0:
Heb alles al geprobeerd, alle verbindingen verwijdert, delen op geheven, opnieuw ingesteld, wizard gedraaid, helemaal eraf gepleurd, opnieuw erop. Pingen als een tierelier. Maar 1 weigert 2 te zien(nu ja hij ziet hem wel maar ik kan niet delen)
Ik heb half internet afgesnuffelt, alle voorgestelde oplossingen uitgevoerd. Maar hij blijft weigeren.
Misschien iemand van jullie?
Het enige wat ik nog kan verzinnen, is het volgende.
Ik heb Geek superhero draaien als trial, maar ik zie niets vreemd aan de settings.
Ik wacht af..
groet,
Klaas
Ik loop van het ene probleem naar het andere

Ik heb 2 comp's draaien onder xp home met daar tussen een router voor gedeeld internet.
Liep als een zonnetje, tot laat ik zeggen een week of drie geleden. Toen zag 1, 2 niet meer...
Maar 2 ziet 1 wel.
Internet werkt voor beiden.
Heb het even laten zitten toen onder de mom los ik wel weer op.
En nu probeer ik het op te lossen maar tot mijn schande lukt het me niet:8-0:
Heb alles al geprobeerd, alle verbindingen verwijdert, delen op geheven, opnieuw ingesteld, wizard gedraaid, helemaal eraf gepleurd, opnieuw erop. Pingen als een tierelier. Maar 1 weigert 2 te zien(nu ja hij ziet hem wel maar ik kan niet delen)
Ik heb half internet afgesnuffelt, alle voorgestelde oplossingen uitgevoerd. Maar hij blijft weigeren.
Misschien iemand van jullie?
Het enige wat ik nog kan verzinnen, is het volgende.
Ik heb Geek superhero draaien als trial, maar ik zie niets vreemd aan de settings.
Ik wacht af..
groet,
Klaas